Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)
Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.
Eshopy - právní úpravy pro rok 2023
a) Pokud máme vysoké ceny dopravy, je naším záměrem zákazníka co nejméně zatěžovat a splnit si povinnost a uděláme to tak, aby to bylo tak nějak ne moc na očích, ale abychom splnili povinnost.
b) Pokud máme nízké ceny dopravy, pak se tím asi budeme chlubit a uděláme to tak, aby to bylo co nejvíce vidět
A předpokládám, že v praxi asi nenastane moc případů b). Takže splnit nějak povinnost a zbytečně na to neupozorňovat.
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Dva pohledy.Ale my primárně nechceme, aby to zákazník četl, ale aby jsme splnili nějakou povinnost. Předpokládáme, že zákazník na to neklikne a nechá si cenu načíst standardně v checkoutu. V tomhle případě neřešíme zákazníka, ale abychom nějak splnili povinnost a co nejméně tím zákazníka zatížili. Mimochodem uvést přehledně a kompletně ceny dopravy mi příjde fair. Kdo chce, přečte si, kdo nechce, na odkaz neklikne.
a) Pokud máme vysoké ceny dopravy, je naším záměrem zákazníka co nejméně zatěžovat a splnit si povinnost a uděláme to tak, aby to bylo tak nějak ne moc na očích, ale abychom splnili povinnost.
b) Pokud máme nízké ceny dopravy, pak se tím asi budeme chlubit a uděláme to tak, aby to bylo co nejvíce vidět
A předpokládám, že v praxi asi nenastane moc případů b). Takže splnit nějak povinnost a zbytečně na to neupozorňovat.
První pohled je naplnit literu zákona což zvládnu odkazem na ceník dopravy a platby na 40 stránkovou stránku /pdf a je to.
Druhý pohled je pro zákaznický kdy chci být maximálně transparentní efektivní a pokud možno objednávat stylem next next next jako u pilulka.cz kdy hned vím, že doprava mě vyjde na xx Kč pro daný způsob dopravy aniž bych pipulce poskytl jakoukoli informaci o mě a kam posílám.
No, já bych naopak u menších eshopů čekal více případů b. Alespoň co kolem sebe vidím, tak nějakou "Dopravou zdarma nad 1000 Kč", nebo nízkými cenami dopravy se často bojuje s konkurencí. Jeden kamarád dokonce říká, že lidi u něj klidně nakoupí dražší položku, jen když mají dopravu zdarma.
No, pokud někdo nabízí dopravu zdarma, pak je to ta nejdůležitější informace, protože takovou informaci lidi hledají na pvním místě. Aby zjistili, za kolik musí objednat, aby měli dopravu zdarma.
Druhý pohled je pro zákaznický kdy chci být maximálně transparentní efektivní a pokud možno objednávat stylem next next next jako u pilulka.cz kdy hned vím, že doprava mě vyjde na xx Kč pro daný způsob dopravy aniž bych pipulce poskytl jakoukoli informaci o mě a kam posílám.
Podstatou mojí myšlenky je to, že při jasně daných cenách je toto možné uvést jakýmkoliv způsobem a nemusí to být jen v checkout, ale může to být natvrdo klidně u produktu, v checkoutu, v modulu, v patičce, kdekoliv a jakkoliv. Ihned, bez toho aby zákazník vložil něco do košíku, nebo se přihlašoval. Ale pro případy typu a) je to z hlediska prodeje méně žádoucí.
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Chápu vidím, že stačí objednat za nad 499 a mám dopravu zdarma ale já chci jen koření za 350 Kč kolik mě vyjde doprava? a jestli mi to milý e-shope pošleš PPL tak ten týpek mi tu nedojede nebo jezdí v 10 ráno a já nejsem doma. (prostě PPL nebo dosaď libovolného dopravce nikdy). Máš zásilkovnu? a za kolik? klik klik aha jméno příjmení adresu telefon ... křížek.
No, já bych naopak u menších eshopů čekal více případů b. Alespoň co kolem sebe vidím, tak nějakou "Dopravou zdarma nad 1000 Kč", nebo nízkými cenami dopravy se často bojuje s konkurencí. Jeden kamarád dokonce říká, že lidi u něj klidně nakoupí dražší položku, jen když mají dopravu zdarma.
No, pokud někdo nabízí dopravu zdarma, pak je to ta nejdůležitější informace, protože takovou informaci lidi hledají na pvním místě. Aby zjistili, za kolik musí objednat, aby měli dopravu zdarma.
Druhý pohled je pro zákaznický kdy chci být maximálně transparentní efektivní a pokud možno objednávat stylem next next next jako u pilulka.cz kdy hned vím, že doprava mě vyjde na xx Kč pro daný způsob dopravy aniž bych pipulce poskytl jakoukoli informaci o mě a kam posílám.
Podstatou mojí myšlenky je to, že při jasně daných cenách je toto možné uvést jakýmkoliv způsobem a nemusí to být jen v checkout, ale může to být natvrdo klidně u produktu, v checkoutu, v modulu, v patičce, kdekoliv a jakkoliv. Ihned, bez toho aby zákazník vložil něco do košíku, nebo se přihlašoval. Ale pro případy typu a) je to z hlediska prodeje méně žádoucí.
Já bych si na mobilu nic neobjednal (ale lidé to dělají) a navíc lidé neumí číst. Jo fakt neumí číst a tu dopravu zdarma nad 499 Kč prostě nevidí.
Na ostatních si to proklikám a hned vím jakou mám platbu a dopravu + jejich možné kombinace a hned vedle cenu. Doba je strašně uspěchaná mobilní a lidí nám nečtou.
Honzo prosím neber to jako nějaký spor. Já jen tlumočím co jsem nakoupil a to co lidí dělají, jak se chovají. Vážím si tvoji práce a vím že tohle by nebylo úplně jednoduché pro složitější případy. Pilulka benu alza jsou někde úplně jinde o to větší respekt. Jen kdybych to mohl namalovat jak to má vypadat tak třeba ta pilulka.