Nová verze Joomla 5.1.4
Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.4, společně s Joomla 4.4.8. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.
Phoca Cart - číslování faktur - MĚSÍČNĚ/ROČNĚ - FAKTURA na záladě statusu
generuje soubor xml na základě manuálního naskládání jednotlivých elementů v administraci aplikace, které jsou k dispozici ze sekce objednávka nebo z databázové tabulky.
Takhle máme například napojený Helios na eshop. Myslím že u Pohody by to mohlo být stejné.
Ale neumí to bohužel přijímat data z Heliosu, jen exportovat.
Proto jsem psal že Pohodu máme napojenou můstkem přímo do DB.
MiniJoomla! - www.minijoomla.org - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla
H13 napsal: Tím feedem jsem nemyslel, že by Pohoda přistupovala k feedu, ale že by tvorba XML pro export byla technicky stejná jako XML feed. Tedy, že by komponenta měla základní konstrukci pro vytvoření XML, a teprve kokrétní plugin by určoval, jaké položky budou součástí exportovaného XML.
To zní rozumně, ale bude tam potřeba i nějaká automatizace, při změně statusu objednávky, přikládat do mailu pro admina apod...
Zatím jsem se tomu ještě nestihl pořádně věnovat, až budu moudřejší dám vědět, popř. se poradím
Takže použít objednávku a z ní to překopírovat do faktury, který dělám v Excelu. Samozřejmě do pohody by to bylo snazší, ta by určitě zvládla sama opravný daňový doklady atd. Nebo export do csv/XML který bych si sám zeditoval. Ale mám jednu objednávku denně, takže to zvládnu i bez toho.
Přitom zalohova faktura se od normální liší jen jiným nadpisem.
H13 napsal:
Idealni stav by tedy byl, po obdržení objednávky zaslat objednávku a zalohovou fakturu, po zaplacení poslat opravdovou fakturu a ještě v záloze mít někde vygenerovany opravný daňový doklad.
To je snad pro mě lepší to hned dostat do Excelu a jen měnit názvy dokumentů a pak to posílat ručně.
V tom ti nikdo nebrání. Můžeš si do order statusů nastavit, že se zákazníkovi po objednávce pošle dodací list případně potvrzení (stvrzenka) s informací, že fakturu obdrží až po zaplacení.
V emailu např. po objednáce bude zobrazena informace o objednávce. V zobrazení objednávky (frontend) info o objednávce a např. dodací list:
A až zaplatí bude ve statusu vyřízeno prostě možnost poslat fakturu, případně se objeví v zobrazení objednávky (frontend):
Faktura už pak může mít manuálně nastavený číslo. Zákazník prostě obdrží nebo uvidí fakturu až po zaplacení a s manuálně vytvořením číslem faktury.
Pokud je status "pending", zákazník nemá možnost (pokud se to tak nastaví) stáhnout si či obdržet fakturu, tu obdrží, až po zaplacení, kdy je status "completed":
Proč? Žádný zákon žádný takový doklad nevyžaduje (pokud se nepletu ani nezná), platbu na účet můžete chtít na základě objednávky, nebo třeba jenom toho, že to někomu řeknete. Zálohová (Proforma) faktura, Výzva k platbě apod. se používá obvykle jen u větších firem, oporu v zákoně to nemá. Většina eshopů myslím jede na to, že v objednávce je napsáno zaplaťte na účet xxx do tehdy a tehdy...Terei napsal: Jo, je to pěkný, ale abych mohl požadovat platbu přes účet, tak musím mít zálohovou fakturu.
Nechci aby Phoca cart měla doplňkový funkce, nebo byla lepší než je. Jen že my ty tři generovaný dokumenty navnadili a teď zjistuju, že je jejich použití omezeny jen na platby z platební brány.