Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Idea Phoca Cart

15. pro 2016 20:06 #129610
Odpověď od Bong
Moderátor
Upravená čeština a slovenština je také k dispozici.
Chtěl bych jen poprosit o jejich otestování a vrácení případných připomínek...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

02. led 2017 17:51 #129725
Odpověď od Pavel
Zkušený uživatel
Ahoj všem,
zkouším výše uvedenou komponentu a narazil jsem na jednu matoucí věc. I když je košík prázdný tak se v modulu košíku zobrazuje odkaz "K pokladně". Podle mého by to tam být nemělo, dá se to prosím nějak ošetřit?
Předem moc děkuji.

02. led 2017 22:41 #129728
Odpověď od H13
Admin
Ahoj, díky za info, dám do příští verze parameter pro zobrazení linku

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

08. led 2017 14:33 #129802
Odpověď od MaK.
Zkušený uživatel
Ahoj, rychlý dotaz do týmu PhocaCart: Počítá prosím systém s implementací něčeho, co bude vyhovovat potřebám EET?

Díky, MaK.

--- -- -

08. led 2017 15:37 #129804
Odpověď od H13
Admin
Ahoj, u platebních metod není problém pomocí pluginů rozšířit funkce. Pokud bude potřeba něco dodělat, a bude zájem, pak se na to určitě podívám.

Problém je ale momentálně někde jinde, pokud si přečteš články o EET a platebních branách a pokud něco o platebních branách víš, pak taky budeš vědět, že v některých případech není možné, aby platební brány fungovaly pod EET - už vzhledem k technickému fungování platebních bran.

Např. PayPal funguje jako bankovní účet - kde číslo účtu je tvoje emailová adresa. Pokud ti někdo pošle peníze na tvůj "bankovní účet" - emailovou adresu, není technicky možné s tím něco v EET dělat. Jednak ti dojde informace o takové platbě z PayPalu i po pár hodinách a jednak záleží na tom, kdy si email přečteš. Softwarově se to pravděpodobně nedá nijak podchytit. Jak chceš softwarově podchytit to, že ti na tvůj bankovní účet dojde platba? To prostě zjistíš, až se ta platba na tvém účtu v bance zobrazí. A samozřejmě to už je pro EET pozdě.

Pokud probíhá platba přímo na e-shopu, z praxe se ví, že některé platební brány prostě neodpoví v rozumné časové době, což je další problém k řešení. Jenže ty jako správce e-shopu to nevyřešíš, a od mezinárodní platební brány nějakou výraznou podporu nečekej.

Já myslím, že teď už na ministerstvu ví, že platba přes platební bránu není hotovostní platba a proto se snaží prosadit výjimku. Ovšem kvůli politickému boji je pravděpodbný, že výjimka nebude nebo příjde pozdě.

Otázka je, zda implementovat něco, co stejně v některých případech není technicky možné podchytit, jen proto, že si někdo kvůli své nevědomosti a technickým neznalostem spletl pojmy. :idea:

Já to nevím, to je momentálně otázka na technickou linku EET :idea:

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

08. led 2017 16:43 #129806
Odpověď od Cony
Moderátor

H13 napsal: Já to nevím, to je momentálně otázka na technickou linku EET :idea:

Tedy jestli Vám tam rozumně odpoví :) Spíš se setkáte s tím, že Vám každý řekne něco jiného.

Navíc se motá v okamžiku když platíte např. přes GoPay, kde zákazník kromě klasické platby kartou může zvolit i bankovní převod (MojePlatba, ePlatba apod.), na které by se EET nemělo vztahovat.

Na druhou stranu, pokud jsem to pochopil správně, ale není chybou, pokud do EET pošlete záznam i o platbě, na kterou se EET ze zákona nevztahuje. Teoreticky je tedy možné posílat info o platbě do EET předem, před přesměrováním zákazníka na platební bránu a naopak platbu stornovat při informaci o neproběhnutí platby.

Není také úplně jasné kdy a jak zákazníka o EET informovat. Info o EET by teoreticky mělo být na daňovém dokladu, plno eshopů ale funguje tak, že daňový doklad vystavují až v účetním systému, v eshopu proběhne pouze objednávka, a platba je brána jako zálohová. Zatím jsem četl názor, že při online platbě je nutné okamžitě vystavit daňový doklad , tj. pokud máte účetní systém, budete asi bojovat s tím, že najednou by jste měli vystavovat jakousi řadu daňových dokladů v eshopu. Navíc jakákoliv změna bude znamenat storno a nový doklad.

Bohužel zatím nejsou schopní dát jednoznačnou odpověď ani na lince podpory EET, ani na fin. úřadě, ani účetní, kteří už prošli školením EET.

Powered by Fórum