Přihlásit se

Helpdesk systém pro e-shopy česky

30. kvě 2022 14:24 #146418
Odpověď od Cony
Máte někdo zkušenosti s make.com? Docela mne to zaujalo, a je škoda, že mají připravenou integraci s Wordpress i Drupal a le na Joomlu ne, i když Joomla 4 má v základu API, které k tomu přímo vybízí...

30. kvě 2022 16:43 #146425
Odpověď od H13
No, celkem by mě zajímal nějakej příklad. Pokud vytvořím nějaký propojení např. na smazání kategorie v CMS, apod., nebodpadnu nakonec tak, že skončím spíš v normální administraci CMS, kde budu mít po ruce všechno?

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

31. kvě 2022 12:10 #146432
Odpověď od Cony
No u toho make.com se mi líbí to, že mají vytvořené propojení na hromadu dalších API. Tzn. lze reagovat např. na emaily, nebo naopak posílat emaily, propojit se do fakturace, ukládat soubory na Dropbox / Google Drive, zapisovat do Google kalendáře, přidávat posty na FB / Twiiter apod. Na to vše by sis musel dělat propojení na API, takhle vyřešíš jedno napojení na make.com a zbytek řešíš už tam formou klikání...

31. kvě 2022 13:53 #146436
Odpověď od Linelabcz
Supportbox je především pro komunikaci se zákazníkem.

02. čvn 2022 07:10 #146465
Odpověď od HonzaG
Ahojte, asi jako jeden z mála můžu srovnávat, protože používám obojí:-)
S dovolení první Redmine: Ano je zdarma, jen vyžaduje Rubby, takže už jen fungování hostingu pro aplikaci nějaké peníze sežere. Následně to musím nainstalovat, nastavit a naučit se používat, případně upravit a "vykuchat" milion funkcí které nepotřebuji. Třeba evidenci času pro fakturaci zákazníkovi... A aby Redmine uměl spravovat i chat a telefony, to je už dražší oříšek.
Samozřejmě můžu si někoho najmout, ale za ty peníze mám supportbox minimálně na rok zdarma:-)

Supportbox je webová aplikace, která je primárně určená pro komunikaci. I neprogramátor ji nasadí za hodinu, díky podrobným návodům a případně pomocí podpory. Není potřeba nikde nic povolovat a pokud máte podporovaný eshop, tak to funguje následovně:
Přijde mail, nebo někdo na webu píše do chatu a já hned vidím - jedná se o neregistrovaného, nebo registrovaného zákazníka. Pokud je registrovaný, tak vidím, jméno, adresu, poslední objednávky, za kolik jsou a třeba i zda jsou zaplacené a jaké má zásilka trackID... Prostě cokoliv, co mi API eshopu umožní vypsat... a přímo z mailu (chatu) si můžu otevřít novou stránku s danou objednávkou a třeba objednávku zeditovat, přidat poznámku, nebo ji zrušit.
Prostě se jen soustředím na komunikaci.
Samozřejmě si tohle můžu zjistit i tím, že si email ručně zadám v druhém okně, informace dohledám. Ale za ten čas mám v supportboxu vyřešené další 2 požadavky:-) Bez supportboxu už ale neuvidím, jaké další požadavky a kdy zákazník měl a že kromě mailů i psal na chat a telefonoval.
A pokud bych chtěl CRM, nebo nějaké další věci, opět je přes API připojím. Ale až když je budu potřebovat. Mimochodem, jde napojit i make.com a využívat jeho skripty.
Poslední co jsem nezmínil, je IP telefonie, přes ústředny třetích stran.
U nás na webhostingu supportbox používáme a většina zákazníků ocenila, když telefonovali a podpora je oslovila jménem a druhou větou řekla - vidím, že asi voláte kvůli faktuře, která je po splatnosti. Protože jste náš zákazník 5 let, posunu Vám splatnost ještě o 2 dny a v SMS Vám jsou platební údaje. Nebo si to pošlete zaslat mailem? A vidím, že v chatu jste řešil instalaci Joomla 4, je všechno v pořádku? Na JP psali pěkný článek o nové šabloně, mohu Vám na něj poslat odkaz...

Takže pokud chcete lepší poskytovat lepší podporu, popřemýšlejte, kterou cestou se dát:-)
HonzaG

::: Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci... :::

Powered by Fórum