Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (Včera)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

začátečník, dvě menu, formulář a galerie

05. lis 2012 11:40 #99494
Zdravím ..
Jsem v joomle naprostý začátečník, weby zatím vytvářím jen přímo v PHP a HTML.
Teď ale potřebuji vytvořit relativně malý web (cca 20 v zásadě statických stránek) a potřebuji na to joomlu (nebo wordpress).
Nicméně se v tom nemůžu nějak zorientovat, prosil bych tedy o radu jak zajistit tyto body :
- vytvořit stránky ke budou dvě menu, jedno nahoře s rozdělením webu na celky (A, B, C), druhé po straně které bude kontextové k jednotlivým celkům (A1, A2 ...).
- formulář pro odeslání poptávky na email
- fotogalerii (jednoduchá, prostě jen pár fotek a procházení, něco jako lightbox od jQuery

A jako poslední nějaké české návody pro začátečníka ?

05. lis 2012 12:35 - 05. lis 2012 12:35 #99496
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Já nevím, ale pokud se chcete pustit do tvorby stránek pomocí CMS Joomla, tak byste také měl být schopen si o Joomle sám něco najít. Různých návodů pro různé verze najdete na netu spousty. Zkoušel jste něco sám hledat? Co třeba Rozcestník Joomlaře tady na portále?

05. lis 2012 12:43 #99497
Odpověď od prontik
Zkušený uživatel
A nejlepsi je i prakticka zkusenost. Takze nainstalovat bud na testovaci server nebo localhost a zkouset co joomla umi. Jak se udela to ci ono, atd....

PS To co popisujete udelate v Joomla s prstem v nose.

Joomla je jako puzzle. Stačí vědět jak ty dílky k sobě poskládat.

05. lis 2012 13:14 #99501
Odpověď od Cony
Moderátor
A nebo zkuste zajít do knihkupectví, o Joomle už je i literatura v češtině (o WordPress tuším také), jako rychlé uvedení do základních principů a funkcí obou systémů by Vám to mohlo pomoct...

05. lis 2012 13:51 #99505
Odpověď od Lukáš Fibiger
Uživatel