Přihlásit se

Phoca Cart - neregistrovaný registrovaný

07. úno 2022 16:35 - 07. úno 2022 16:35 #145798
Odpověď od Bong
Moderátor
Tohle řešení E se mi taky líbí, už jsem něco podobného párkrát viděl.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

07. úno 2022 23:34 #145801
Odpověď od H13
Admin
E) by znamenalo, že:

- musíme vytvořit Joomla uživatele (pravděpodobně i s heslem a protože Joomla používá přihlašovací jméno a ne email, tak musíme asi udělat i přihlašovací jméno)
- musíme dát instrukce do emailu ohledně toho, že uživatel má kliknout na odkaz pro změnu heslo
- A Joomla toto musí umět - protože změna hesla není Phoca Cart funkce, ale Joomla funkce. Otázka je, jestli to Joomla umí a jestli ano, tak jestli to není příliš komplikovaný?

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

08. úno 2022 17:43 #145809
Odpověď od Cony
Moderátor

H13 napsal: - musíme vytvořit Joomla uživatele (pravděpodobně i s heslem a protože Joomla používá přihlašovací jméno a ne email, tak musíme asi udělat i přihlašovací jméno)

Heslo náhodná hámotina, klidně i zapsat špatný hash, aby se heslo nedalo použít, uživatele označit příznakem je nutné změnit heslo. Uživatelské jméno - použil bych email. Nebo jsem někde viděl (tuším u nějakého napojení přihlášení na FB), že se už. jméno vzala část emailu před zavináčem, popř. v případě duplicity opatřila pořadovou číslovkou. Ale email mi přijde elegantnější...

H13 napsal: - A Joomla toto musí umět - protože změna hesla není Phoca Cart funkce, ale Joomla funkce. Otázka je, jestli to Joomla umí a jestli ano, tak jestli to není příliš komplikovaný?

Funkce na to v Joomle jsou, jen platnost tokenu na změnu hesla je časově omezená (tuším 15 minut). Pak by uživatel musel klinout na "Zapomněl jsem heslo".

H13 napsal: - musíme dát instrukce do emailu ohledně toho, že uživatel má kliknout na odkaz pro změnu heslo

Ještě ne napadla varianta F :)
- v emailu odkaz "chci si založit účet", ten by obsahoval hash objednávky, Phoca Cart by našel objednávku a předvyplnil email, popř. jméno z objednávky a otevřel předvyplněný formulář registrace...
Poděkovali: Bong

09. úno 2022 00:21 #145812
Odpověď od xunil
Zkušený uživatel

Cony napsal: Uživatelské jméno - použil bych email.

Jednoznačně. Elegantní, zapamatovatelné, přehledné.

Cony napsal: Ještě ne napadla varianta F :)
- v emailu odkaz "chci si založit účet", ten by obsahoval hash objednávky, Phoca Cart by našel objednávku a předvyplnil email, popř. jméno z objednávky a otevřel předvyplněný formulář registrace...


Pořád přijatelné ale o stupínek horší než se zavázat registraci při objednávce. Čím víc udělá pro registraci zákazník u objednávky, tím líp. Chápu ale bezpečnost a limity res. složitost naprogramování.

09. úno 2022 10:27 - 09. úno 2022 11:04 #145814
Odpověď od Linelabcz
Admin
Já celou tuhle diskuzi nechápu :-) Není tohle už dávno vyřešené? Proč bránit uživateli (zákazníkovi kterého chci získat), aby vyplnil heslo a vymýšlet nějaké krkolomnosti? Když heslo zapomene a neuloží např do prohlížeče, mobilu atd.. tak si heslo snadno obnoví v eshopu. Stačí jeden checkbox "Chci vytvořit účet" naskočí pole heslo > zadá heslo > konec vyřešeno.

Přílohy:

09. úno 2022 10:45 - 09. úno 2022 11:05 #145815
Odpověď od Linelabcz
Admin
Třeba teď řeším zde , jestli dát login přes G účet, nebo FB až do druhého kroku košíku právě pod/nad text "Chci využít výhody a registrovat se", tím odpadá i pole heslo :) , teď login je v prvním kroku a je to tam dost na husto. Co myslíte?

09. úno 2022 13:43 #145818
Odpověď od Cony
Moderátor
Ono by v podstatě šlo vynechat i to zaškrtávátko, prostě jen "Pokud chcete založit účet, vyplňte heslo", také už jsem to někde viděl. Dokonce tam pro jednoduchost bylo jen jedno pole pro heslo, ne dvě. Tady mi jen přijde zmatečné, že to heslo je na prvním místě...

A drobná připomínka, při přechodu z košíku do checkout jsem chvilku musel hledat jak na to, tlačítko jsem tak nějak očekával pod košíkem, vpravo mne do očí netrklo, až po chvilce "hledání"...

09. úno 2022 14:45 #145822
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert

Já celou tuhle diskuzi nechápu :-) Není tohle už dávno vyřešené? Proč bránit uživateli (zákazníkovi kterého chci získat), aby vyplnil heslo a vymýšlet nějaké krkolomnosti? Když heslo zapomene a neuloží např do prohlížeče, mobilu atd.. tak si heslo snadno obnoví v eshopu. Stačí jeden checkbox "Chci vytvořit účet" naskočí pole heslo > zadá heslo > konec vyřešeno.


Souhlas, postačí jednoduchý checkbox, je jedno jestli nahoře nebo dole, záleží na typu košíku (vícekrokový, jednostránkový)

Třeba teď řeším zde , jestli dát login přes G účet, nebo FB až do druhého kroku košíku právě pod/nad text "Chci využít výhody a registrovat se", tím odpadá i pole heslo :) , teď login je v prvním kroku a je to tam dost na husto. Co myslíte?


Bohužel to je nevýhoda krásné sloupcové rekapitulace košíku s omezeným prostorem. Nedokážu teď rozhodnout jen tak z patra, musel bych si udělat jednotlivé obrazovky, napsat logické kroky a popřemýšlet o UX.
Nedá se inspirovat na amazonu, nemá to on takto?

MiniJoomla! - www.minijoomla.cz - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla

09. úno 2022 17:07 - 09. úno 2022 17:09 #145823
Odpověď od Linelabcz
Admin

Cony napsal: Tady mi jen přijde zmatečné, že to heslo je na prvním místě....
A drobná připomínka, při přechodu z košíku do checkout jsem chvilku musel hledat jak na to, tlačítko jsem tak nějak očekával pod košíkem, vpravo mne do očí netrklo, až po chvilce "hledání"...



Ok heslo přesunu dolů, díky za tip, máš pravdu.
Ten pravý sloupec trošku poladím

Ok Rudo, díky za názor, nemá cenu to komplikovat.

10. úno 2022 13:46 #145841
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
BTW:

Dnes při diskusi a po upozornění od Cufeho jsem si vzpoměl že naše řešení na www.kolo-park.cz není vlastně naše řešení, jen implementace řešení ze Shoptetu.
I like Joomla :)

MiniJoomla! - www.minijoomla.cz - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla

Powered by Fórum