Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Tvorba webu v JOOMLA pomoc

02. bře 2021 21:46 #143887
Tvorba webu v JOOMLA pomoc od 103.10rozehnal
Uživatel
Dobrý den,

měl bych na vás prosbu dokázal by mi někdo poradit jak začít v JOOMLA tvořit webové stránky. Jsem úplný začátečník a chtěl bych za nějaký čas být profík. Třeba za 10 let :-D Rád bych o nějaké doporučení knih, webu čí samotné vaše zkušenosti.
Už jsem si založil doménu i webhosting, ale nevím přesně co a jak nastavit.
Děkuji moc.
S pozdravem Lukáš R.

02. bře 2021 23:06 - 02. bře 2021 23:08 #143888
Odpověď od Bong
Moderátor
Gratuluji k výběru Joomla!, jako vašeho CMS.

Knihy o Joomla v češtině už nejsou, drtivá většina informací je na webu a v angličtině. Výchozím zdroje infomací by pro vás měl být www.joomla.org
Zde na JoomlaPortálu na jdete články v sekcích O Joomla!, Jak začít, Tipy,... které se vám můžou pomoci. A existuje několik dalších webů a blogů v češtině.
Když potřebujete něco zjistit nebo vyřešit, je nejednodušší vyhledat si to přímo v Google nebo třeba i zde na fóru. Pokud nenajde stačí dotaz zde položit a někdo určitě odpoví.

Doménu a hosting tedy máte. Teď si stáhnete instalační balíček Joomla! 3, nahrajete na hosting, rozbalíte, nainstalujete a systém máte v provozu. Nic složitě nastavovat nemusíte, to hlavní se děje pomocí průvodců. Když nebudete vědět jak dál, hledejte na webu, zde na fóru nebo se prostě zeptejte.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

03. bře 2021 17:13 #143890
Odpověď od Cony
Moderátor
Pro první seznámení s Joomlou a její rychlé zprovoznění můžete využít zdarma službu Launch.Joomla.org . Je to snadné a rychlé a máte hotovou instalaci během minuty. Provoz je zdarma po dobu 1 měsíce, pak případně stačí odkliknout prodloužení.