Přihlásit se

Joomla 4.2.6 aktualizace

Joomla 4.2.6 je nyní k dispozici ke stažení. Jedná se o vydání, které opravuje několik menších chyb. Joomla! 3.10 bude i nadále podporována bezpečnostními opravami až do 17. srpna 2023, což vám dává dostatek času na naplánování přechodu na Joomla! 4 a případnou aktualizaci rozšíření na verze kompatibilní s Joomla! 4.

Vzhled faktur ve Virtuemartu

22. pro 2022 14:55 - 22. pro 2022 15:24 #147540
Vzhled faktur ve Virtuemartu od Leoš
Nováček
Ahoj,
dostal jsem nápad trochu upravit vzhled faktury, kterou generuje VirtueMart 4.0.12 10777
Čistě náhodou, nemáte někdo tip na nějaké již hotové řešení? Šablony?

Nejsem obchodník a tak bych se chtěl inspirovat a hlavně abych tam nezapoměl na všechny náležitosti.

Ještě otázka: soubory ke změně najdu v /components/com_virtuemart/views/invoice/tmpl a tam invoice.php, invoice_history.php, invoice_items.php, invoice_order.php ???

Bude se stejně zobrazovat výsledný HTML kód faktury i ve vygenerovaném PDF co se posílá mailem zákazníkovi?

Moc díky za info. Leoš

.

22. pro 2022 19:23 #147543
Odpověď od xunil
Pokročilý uživatel
Faktura neexistuje.
cs.wikipedia.org/wiki/Faktura
Nicméně inspirovat se je blbost. Uvedu několik příkladu, ty se inspiruješ a účetní ti to omlátí o hlavu nebo hůř FÚ. AP a RE
Elektroodpad: 5-28-1 Nástroje pro monitorování a kontrolu do 1 kg číta (1.10 Kč / ks)
Na položky, na které se vztahuje Zák. č. 22/1997 Sb., bylo vydáno prohlášení o shodě, příp. ujištění o vydání prohlášení o shodě.
recyklační příspěvek (RP) , autorská odměna (AO) x možností jak to uvádět.
Plátce / neplátce. Naopak je tam dobré něco dopsat co tam se zákona být nemusí. Záleží na konkrétním případě.
Co je ale hlavní tzv. "Faktury" bych nevystavoval automaticky na e-shopu!.
Vhodná forma je tzv."Zálohova Faktura".
Poděkovali: Leoš

23. pro 2022 18:59 - 23. pro 2022 19:05 #147553
Odpověď od Leoš
Nováček
Díky za informaci. Teď jsem z toho tedy jelen :-)
Chápu, že je asi nejlepší, když si obchodník propojí e-shop se svým účetním programem nebo bude pravidelně posílat data z prodejů své účetní.

Spíše mi šlo o to, že VM posílá zákazníkovi po nákupu jako přílohu tzv. Fakturu. A tu mám na mysli. VM ji generuje jako PDF z položek nákupu.

Viz zde popis jak to VM myslí: 
docs.virtuemart.net/manual/general-concepts/205-invoices.html

Je lepší tuto tzv. Fakturu neposílat nebo je to jedno?
Pokud posílat, je to zálohová faktura?

Nebo je lepší vygenerovat fakturu k nákupu ve speciálním softwaru a tu posílat jako přílohu?

Do teď jsem myslel, že je to vše ok :-)

Leoš

.

23. pro 2022 23:17 #147562
Odpověď od H13
Admin
Osobně bych zákazníkovi poslal shrnutí objednávky (klidně i v PDF) a fakturu bych vytvořil v účetním systému a zaslal po vyřízení všech náležitostí (zaplaceno, atd.)

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Poděkovali: Leoš

26. pro 2022 15:30 #147569
Odpověď od Leoš
Nováček
Tak jestli jsem to správně pochopil, tak zákazníkovi neposíláte klasickou "fakturu" alias Invoice z VM ale pouze mail ve kterém je shrnutí jeho objednávky. To je vlastně mail, který VM posílá zákazníkovi, když to přidělím k nějakému statusu objednávky. 

Fakturace proběhne separé v účtu a následný dokument je přiložen k balíku, nebo elektronicky nakonec.

OK - to zní logicky a vlastně mi to ušetří dost práce a problémů.

Díky

.

27. pro 2022 15:55 #147573
Odpověď od Cony
Moderátor
Určitě bych šel tímto směrem, nejen že VM těžko pokryje všechny legislativní náležitosti a speciality co se týče daňových dokladů, ale vyhnete se i problémům v okamžiku, kdy zákazník objednávku nepřevezme, nemáte něco skladem, tzn. musíte se se zákazníkem domluvit na náhradě apod. Když už budete mít vystavený daňový doklad, musel by jste řešit opravný daňový doklad (dobropis)...
Poděkovali: Leoš

Powered by Fórum