Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

joomla - náhled nové "pracovní" www stránky

16. bře 2020 16:51 #141920
Dobrý den, jsem začátečník s joomla a potřebovala bych poradit.
Podle šablony jsem si vytvořila jednoduché webové stránky a zprovoznila je. Nyní bych ráda udělala novy odkaz do MENU a tím pádem i další, novou webovou stránku. Vše jsem si udělala, ale mám problém z náhledem této nové-doplněné stránky.

1. za prvé bych ji potřebovala vidět pouze já. Když si dám vpravo dole: "přístup" - public, tak stránku zviditelním pro všechny, což nechci, protože budu ještě dělat úpravy. Zkusila jsem vybrat přístup "Manager" či jinou položku z nabídky, ale nová stránka se mi pak nikde ??? neukazuje :-(

a s tímto souvisí další problém. Tuto novou web.stránky bych potřebovala ještě zprovoznit kamarádce, která by ji doupravila, ale opět tak, aby ji nikdo jiný neviděl.

Zkoušela jsem to dělat přes "správce uživatelů" ale stále bez úspěchu.
Byl by někdo, kdo by mi poradil či mě nasměroval?
díky

16. bře 2020 17:20 - 16. bře 2020 18:34 #141921
Odpověď od Bong
Moderátor
Jestli je ta viditelnost jen na dobu pokusů, asi je nejjednodušší nastavit položce menu přístup jen po přihlášení. Pak tu položku a její obsah uvidíte vy, jako správce a to jen kdyz jste na stránkách přihlášena.

Stačí být přihlášen v administraci. Pokud máte povoleno: Globální nastavení - záložka Systém - Nastavení sezení:
Sdílené sezení na ANO.

S kamarádkou je to podobné, ale netuším v jaké je u vás administrátorské skupině. Asi by stacilo nastavit Registered a kamaradce udelat ucet.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Deni

16. bře 2020 22:13 #141922
Odpověď od Deni
Uživatel
díky moc, to je to co jsem hledala několik dní!
mockrát Vám děkuji!!!!