Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

kešování obrázků v prohlížeči

07. bře 2019 13:08 #139353
Odpověď od Cony
Moderátor

Pavel V. napsal: Spíš by mě vážně zajímal nějaký příklad z praxe od majitele některého webu. Např. ten případ původního tazatele a jestli šlo opravdu jen o výjimku a nebo někde fakt mění třeba každý den pozadí webu :-).

Z praxe - záměna obrázků u produktů - proč vymýšlet složitě nový název souboru, když přece můžu přehrát jen staré fotky :)

07. bře 2019 13:39 #139356
Odpověď od Pavel [byPV]
Začátečník

Cony napsal:

Pavel V. napsal: Spíš by mě vážně zajímal nějaký příklad z praxe od majitele některého webu. Např. ten případ původního tazatele a jestli šlo opravdu jen o výjimku a nebo někde fakt mění třeba každý den pozadí webu :-).

Z praxe - záměna obrázků u produktů - proč vymýšlet složitě nový název souboru, když přece můžu přehrát jen staré fotky :)


No toto spadá právě do té občasné výměny, jak jsem psal. Nechce se mi věřit, že někdo chodí a neustále dokola mění obrázky u jednoho či více produktů. Proto si myslím, že dává pořád smysl tam to cachování mít nastavené na delší dobu a při výměně ten název prostě "změnit" a nebo to nechat na systému (nahraji nový obrázek přes administraci, vytvoří se nový unikátní název, staré obrázky odeberu z produktu /nebo i smažu se systému/ a přiřadím nové). A i když přijmu, že někdo skutečně mění každý měsíc stovky obrázků, tak mi nepřijde jako dobrý způsob si to zjednodušit tak, že vypnu cachování globálně na všechny tyto objemné obrázky, abych mohl ty původní nahrazovat prostým přepsáním na FTP.

Ale to je fuk ;-)... Jen mě zajímalo, jestli někdo má nějaký unikátní příklad z praxe, kdy by dávalo třeba i na objemnější obrázky smysl vypínat cachování a nebyla to jen "lenost" nebo třeba nutnost kvůli komponentě, která na toto nemyslí a nemá to tedy pořešené.

07. bře 2019 16:07 #139366
Odpověď od Cony
Moderátor
Smysl vypínat cache určitě nemá, ani v případě co jsem psal já. Prostě se musí zákazníkovi vysvětlit že přepsání obrázků není dobrý nápad :) A opakovat a opakovat... :P

Powered by Fórum