Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

Důležité Nefunkční online platba - při přesměrování chyba

08. led 2018 21:51 #133746
" doména www.mkmodel.cz "

Ahoj, používám platební bránu Borgun. Při přesměrování mi napíše chybu VMError- platba zrušena (viz příloha).
Dle IT z platební brány je to pravděpodobně špatně nastavená měna. Tu ale mám jen CZ, tak jak má.

Díval jsem se do objednávky a tam je vypsaná chyba

O:15:"borgun_response":17:{s:14:"*environment";s:4:"test";s:13:"*merchantId";N;s:10:"*orderId";N;s:12:"*reference";N;s:12:"*orderHash";N;s:20:"*authorizationCode";N;s:19:"*creditCardNumber";N;s:8:"*buyer";O:12:"borgun_buyer":9:{s:7:"*name";N;s:8:"*email";N;s:10:"*address";N;s:6:"*zip";N;s:7:"*city";N;s:10:"*country";N;s:8:"*phone";N;s:11:"*referral";N;s:10:"*comment";N;}s:9:"*amount";N;s:11:"*currency";N;s:9:"*status";s:5:"ERROR";s:7:"*step";N;s:9:"*ticket";N;s:19

Nevíte prosím někdo kde je chybka?
MOc díky !
Přílohy:

08. led 2018 22:31 #133747
Odpověď od zpetr
Zkušený uživatel
verze VM ? - posledni aktualizace právě řešila potíže měna a jazyk.
Jinak pomohlo mi nastavit jeden jedinný jazyk pro shop CZ. Jak shop Shop Language, tak i ve výběru jazyků.
Ale používám jinou bránu, tak to berte jako tip.
Ješte doporučuju srovnat adresu na https přeci jen jsou to platby.
Poděkovali: Jakub

08. led 2018 22:51 #133748
Odpověď od Jakub
Začátečník
Verze 3.8.3 - promiňte, to jsem zapomněl.
Právě že mám všude jen CZ. https je pak adresa pro přesměrování na bránu.
Děkuji za tipy

09. led 2018 14:51 #133753
Odpověď od Cony
Moderátor

jamesssten napsal: Dle IT z platební brány je to pravděpodobně špatně nastavená měna. Tu ale mám jen CZ, tak jak má.

No a neměla by být měna spíše CZK než CZ? Není problém právě jen ve špatně nastavené zkratce měny? Popř. nemá ten plugin nějaké nastavení pro měny?

09. led 2018 15:18 #133754
Odpověď od Jakub
Začátečník
Nastavení obchodu - Česká koruna, Nastavení modulu - Česká koruna Kč (pak je v nabídce možnost Výchozí měna prodejce a Zvolená měna v modulu měny)

10. led 2018 15:59 #133756
Odpověď od Cony
Moderátor
Tak ať Vám IT z platební brány řekne co posíláte a co by jste měl posílat.
Pak bych se podíval do nastavení měny CZK, zda jsou tam všechny kódy správně.

Powered by Fórum