Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Důležité Došlo k chybě 1054
08. kvě 2017 18:14 - 08. kvě 2017 18:15 #131312
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
Těch chyb je více a podle znění chyby hledejte na internetu...
Pokud se aktualizace nezdaří, můžete web obnovit ze zálohy a zkusit aktualizaci znova. Obvzlášť jestli se vám, jak píšete, při aktualizaci zhroutilo PC.
Další základní kroky při chybách po aktualizaci jsou:
- vyčistit kompletně cache v PC (ve vašem prohlížeči) i v Joomle (Systém - Promazat mezipaměť a Vymazat prošlou mezipaměť)
- zkontrolovat tabulky databáze (Systém - Globální komtrola)
- opravit databázi (Spravovat - Pátrat)
- vyhledat ztracená rozšíření (Spravovat - Pátrat)
a v neposlední řadě je možnost aktualizaci zopakovat (Komponenty - Aktualizace Joomla, kliknout na Zkontrolovat aktualizace), tím opravíte poškozené nebo chybějící soubory...
Pokud se aktualizace nezdaří, můžete web obnovit ze zálohy a zkusit aktualizaci znova. Obvzlášť jestli se vám, jak píšete, při aktualizaci zhroutilo PC.
Další základní kroky při chybách po aktualizaci jsou:
- vyčistit kompletně cache v PC (ve vašem prohlížeči) i v Joomle (Systém - Promazat mezipaměť a Vymazat prošlou mezipaměť)
- zkontrolovat tabulky databáze (Systém - Globální komtrola)
- opravit databázi (Spravovat - Pátrat)
- vyhledat ztracená rozšíření (Spravovat - Pátrat)
a v neposlední řadě je možnost aktualizaci zopakovat (Komponenty - Aktualizace Joomla, kliknout na Zkontrolovat aktualizace), tím opravíte poškozené nebo chybějící soubory...
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa
08. kvě 2017 21:02 #131318
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Vámi uvedený postup je super - pomohlo to.
Jen, když dám aktualizaci, tak mi to vyhodí hlášku:
ERROR:
Could not open archive part file ju8F1D.tmp for reading. Check that the file exists, is readable by the web server and is not in a directory made out of reach by chroot, open_basedir restrictions or any other restriction put in place by your host.
A nějak nejsem schopen zjistit, kde je onen soubor a aktualizace se neprovede...
V Globálním nastavení je asi špatně uvedená Složka záznamů / Systém a Dočasná složka / Server.
Děkuji moc za další případnou radu či kroky.
Jen, když dám aktualizaci, tak mi to vyhodí hlášku:
ERROR:
Could not open archive part file ju8F1D.tmp for reading. Check that the file exists, is readable by the web server and is not in a directory made out of reach by chroot, open_basedir restrictions or any other restriction put in place by your host.
A nějak nejsem schopen zjistit, kde je onen soubor a aktualizace se neprovede...
V Globálním nastavení je asi špatně uvedená Složka záznamů / Systém a Dočasná složka / Server.
Děkuji moc za další případnou radu či kroky.
08. kvě 2017 21:13 - 08. kvě 2017 21:15 #131320
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
Jedná se o složky TMP a LOG (případně LOGS). Cesta k nim musí být řádně uvedena v comfiguration.php a musíte mít u nich správně nastavený CHMOD a také VLASTNICTVÍ.
EDIT.
Tu Joomlu hostujete kde - u koho?
Instaloval jste ji jak? Nahrál postupně soubory, nebo nahrál celý instalační balík a rozbalil až na serveru?
EDIT.
Tu Joomlu hostujete kde - u koho?
Instaloval jste ji jak? Nahrál postupně soubory, nebo nahrál celý instalační balík a rozbalil až na serveru?
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
24. kvě 2017 21:14 #131522
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý den,
hosting - FORPSI
Instaloval jsem na serveru jako balíček a najednou. Protože se pohybuju poo celém území ČR, potřeboval jsem přístup ke stránkám okamžitě z různých PC - proto úpravy jsou na servru a zvolil jsem Joomlu.
Tyto problémy začaly po tom, co mi odešel NTB, ze kterého jsem se přihlásil a prováděl první vstupy a spuštění instalace + vytvoření webu.
Prosím, jak tedy nastavit správně CHMOD a VLASTNICTVÍ?
(omlouvám se, že reaugi až teď - vytížen )
hosting - FORPSI
Instaloval jsem na serveru jako balíček a najednou. Protože se pohybuju poo celém území ČR, potřeboval jsem přístup ke stránkám okamžitě z různých PC - proto úpravy jsou na servru a zvolil jsem Joomlu.
Tyto problémy začaly po tom, co mi odešel NTB, ze kterého jsem se přihlásil a prováděl první vstupy a spuštění instalace + vytvoření webu.
Prosím, jak tedy nastavit správně CHMOD a VLASTNICTVÍ?
(omlouvám se, že reaugi až teď - vytížen )
25. kvě 2017 19:29 #131530
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
V Systém - Systémové informace najdete záložku Práva složek, tam by mělo být všechno zelené, kromě configuration.php, který může být i nepřístupný.
Poslední uvedené složky (cache, tmp, log) musí existovat a musí být přístupné. Pokud složky v Joomle neexistují, pak je prostě v rootu vytvořte. Cesty k těmto složkám změníte buď v administraci v Globálním nastavení, nebo v souboru configuration.php
Poslední uvedené složky (cache, tmp, log) musí existovat a musí být přístupné. Pokud složky v Joomle neexistují, pak je prostě v rootu vytvořte. Cesty k těmto složkám změníte buď v administraci v Globálním nastavení, nebo v souboru configuration.php
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa
25. kvě 2017 21:13 #131531
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
V Práva složek je to tak, jak píšete. Jen, jak dám do souladu s configuration.php - jak zjistím, co tam má být nastaveno v Globálním nastavení.
Když nastavím v Globálním nastavení, tak se nic nezmění.. Vše je s chybovou hláškou, jak jsem uvedl dříve.
Když nastavím v Globálním nastavení, tak se nic nezmění.. Vše je s chybovou hláškou, jak jsem uvedl dříve.