Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Důležité Zrušení index.php z URL - problém code 500
30. čvn 2016 14:54 #127448
Pročetl jsem místní i cizí fóra ... a nedokážu stále pořešit problém code 500, který to vyhodí místo stránek.
localhost
nejnovější wamp
nejnovější Joomla 3.5.1
SEO nastavení
URL přátelské k vyhledávačům Ano
Použít přepis URL Ano
Přidat k URL příponu Ne
přjmenované htacces.txt na .htaccess
(tolik rada v bublině Joomly)
dle stackoverflow jsem myslím vyzkoušel všechny kombinace, kdy jsem odkomentoval
RewriteEngine On
zakomentoval Options + FollowSymLinks
a také ještě tu jednu volbu na konci souboru od(i)zakomentoval (teď nejsem u pc)
dále jsem se podíval do configu wampu a tam jsem našel jeden aktivní řádek volající script pro mod_rewrite ...
jsem amatér a pomalu mám pocit, že jsem vystřílel všechny možnosti, které druhým pomohli....
Chápu správně, že v .htaccess se nikde neuvádí jméno domén, jenom od/zakomentují různé volby?
Případně může mi někdo postnout svůj htaccess, kdy to funguje?
Webík je jednoduchý nemám tamcžádné rozšíření pro SEO a ani moc nechci... teď už mě to zajímá i poize z principu, kdy bych měl raději URL bez index.php
hélp plís
Kárl
localhost
nejnovější wamp
nejnovější Joomla 3.5.1
SEO nastavení
URL přátelské k vyhledávačům Ano
Použít přepis URL Ano
Přidat k URL příponu Ne
přjmenované htacces.txt na .htaccess
(tolik rada v bublině Joomly)
dle stackoverflow jsem myslím vyzkoušel všechny kombinace, kdy jsem odkomentoval
RewriteEngine On
zakomentoval Options + FollowSymLinks
a také ještě tu jednu volbu na konci souboru od(i)zakomentoval (teď nejsem u pc)
dále jsem se podíval do configu wampu a tam jsem našel jeden aktivní řádek volající script pro mod_rewrite ...
jsem amatér a pomalu mám pocit, že jsem vystřílel všechny možnosti, které druhým pomohli....
Chápu správně, že v .htaccess se nikde neuvádí jméno domén, jenom od/zakomentují různé volby?