Ahoj. Klient má Virtuemart a komponentu B2syns od Artio. Budeme řešit propojení s pohodou. Propojení se nebude týkat žit k příjmu objednávek a následnému vystavování faktur. Mám pár dotazů k principu fungování a poprosil bych zkušenější kolegy, kteří s tím mají už praxi, aby mi odpovědě
- Chápu správně, že systém funguje tak, že Pohoda si stahuje nové objednávky skrz xml feed na adrese webu (podobně jako heureka sml feed se zbožím)?
- Jaký interval přenosu objednávek je ideální?
- Jak řešíte situaci, aby se dalo fakturovat kdykoli? Protože pro příjem objednávek do pohody musím mít zapnutou aplikaci pohoda na zapnutém PC. Pak se mohou data synchronizovat s mPohoda a kdokoli s přístupem může kdykoli v pohodě dělat změny. Co když ale chci doma spravovat objednávky a fakturovat v neděli? To musím na firmu do kanceláře a zapnout komp a rozjet pohodu, aby se mi natáhly objednávky? Právě z toho důvodu klient 10 let používal VM Invoice od Artio, aby mohl kdykoli řešit objednávky. Narazili jsme ale na problém, protože nová účetní chce importovat faktury do pohody a to B2syns neumí... leda by se upravila, protože ve VM není uloženo číslo faktury.
Osobně si myslím, že bod 3 je problém, který bude pro klienta a teoreticky kohokoli, kdo požaduje aktivní přístup, neřešitelný.