Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

RokAjaxSearch nevyhledá kontakt podle čísla

08. lis 2022 12:50 #147253
Dobrý den,

Jsem řekněme pokročilejší začátečník, co se týče joomly a po dlouhém hledání bez úspěchu bych rád požádal o pomoc ty zkušenější. Stáhnul jsem si modul RokAjaxSearch, který funguje správně, ale problém nastává, když chci kontakt vyhledat podle telefonního čísla. Když vyhledám někoho pomocí jména / příjmení tak není problém a najde to bez problému, jakmile zadám ale jeho telefonní číslo, nenajde to nic.

Druhý problém, který bych potřeboval vyřešit je, že při vyhledávání uživatelů vyběhnou výsledky hledání, kde jako malý nadpis je jméno hledané osoby a u toho menším textem název jeho pracovní pozice. I zde bych potřeboval, aby se rovnou zobrazilo telefonní číslo, aby když budu někoho hledat tak aby jsem ho nemusel rozklikávat, ale viděl jsem jeho telefon ihned. Adresu na stránku sem dát nemohu, jelikož se jedná o interní web. Proto přikládám alespoň screeny.

Děkuji za pomoc.

 
Přílohy:

08. lis 2022 13:41 - 08. lis 2022 13:42 #147254
Odpověď od Cufe
Admin
Nechci, aby má odpověď vypadala fádně, ale je to o konkrétních úpravách v kódu, tedy přeprogramování. Nejspíš nedostanete odpověď "udělejte to a ono na tom a tom řádku toho onoho souboru", protože nejspíš nebudete mít takové štěstí, že by zde byl někdo, kdo vaše použité rozšíření zná jako vlastní boty či ho přímo programoval. Pokud to máte jako interní web a rád byste to nasdílel, je potřeba si udělat kopii a hodit např. do subdomény fungujícího webu, pak budete mít větší šanci na úspěch. Domnívám se ale, že pokud neumíte programovat, úpravy stejně bude muset udělat někdo, kdo umí a ještě s ebude muset dostat k vám do interního webu.