Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Smazané rozšíření

22. bře 2019 09:25 #139533
Smazané rozšíření od yde
Uživatel
Zdravím, jsem úplný amatér...povedlo se mi smazat rozšíření(do koše), potom jsem ho odinstaloval. Problém je v tom, že ho chci znovu nainstalovat a napíše mi to, že je nainstalováno, ale nevidím ho mezi rozšířeními. Co dělám blbě? Děkuji :-)

22. bře 2019 11:02 #139537
Odpověď od Cony
Moderátor
Rozšíření nelze dát do koše. Smazal jste něco jiného, co přesně? O jaké rozšíření se jedná (modul, plugin, šablona, komponenta)? Co přesně jste dělal?

22. bře 2019 11:26 #139539
Odpověď od yde
Uživatel
Jedná se o n3t, zkrátka a dobře kontaktní formulář. Myslím si, že jsem ho mazal, ale nejsem schopen ho nikde najít...nejspíš přes rozšíření=> moduly. Pak jsem se snažil najít koš, abych to vrátil, bezúspěšně, tak jsem to odinstaloval. Po odinstalování jsem to chtěl zase nainstalovat (potřeboval jsem změnit text ve formuláři na český), ale po údajně úspěšné instalaci ho nevidím mezi rozšířeními. Zkoušel jsem stáhnout novou verzi, do které jsem nezasahoval, také nefunguje.

Nevrtal bych se v tom, ale panáček, který to má zpravovat je tak trochu lempl a 2 měsíce není schopen web dokončit, tak jsem se chtěl pokusit udělat alespoň část sám.

22. bře 2019 11:40 #139540
Odpověď od Bong
Moderátor
Rozšíření - Spravovat - Pátrání. Tam zkuste jestli to rozšíření systém najde. Pokud ano, zároveň jej nainstaluje.

V Rozšíření - Spravovat - Spravovat zase můžete najít zda už je nainstalováno.

Popravdě netuším jaké rozšíření máte na mysli.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

22. bře 2019 12:48 #139543
Odpověď od Cony
Moderátor