Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Virtuemart - jak zobrazit, že je produkt skladem?

03. led 2019 09:09 #138509
Dobrý den,
rozhodl jsem se poprosit chytřejší hlavy než jsem já, jestli by mě někdo neporadil. Upozorňuju, že nejsem žádný velký programátor a o PHP vím úplné nic.

Potřebuji v kartě produktu zobrazit Dostupnost zboží. Ideálně aby mi tam svítilo Skladem nebo Není na skladě. Při nedostupnosti zboží mám nastaveno, že tlačítko Přidat do košíku se změní na Upozornit a nedovolí zákazníkovi produkt objednat.

Návod jsem našel na webu tady Virtuemart 3.0.8: jak zobrazovat dostupnost, i když je zboží skladem a postupoval podle něj.
Pracuju v šabloně Horme 3 pro VirtueMart.

Upravil jsem stockhadle.php bez problémů, ale mám problém kam umístit vyvolání do šablony detailu produktu default.php.
Code:
echo shopFunctionsF::renderVmSubLayout('stockhandle',array('product'=>$this->product));
Tato část kódu tam bohužel je, ale funguje pouze pokud nastavím v nastavení Virtuemartu "Výrobky nejsou skladem, lze je objednat, a pole 'dostupnost' se zobrazí".
V případě nastavení "Zobrazuje 'Upozornit' místo tlačítka 'Přidat do košíku" tak se mi zdá, že kód vůbec neproběhne.

Neporadí mi někdo, kam bych měl umístit uvedené echo, aby se mi Dostupnost zboží zobrazila vždy resp. při nastavení "Zobrazuje 'Upozornit' místo tlačítka 'Přidat do košíku"?
Budu vděčný za jakýkoliv názor nebo pomoc.
Předem moc děkuju.
Vladimír

Tady přikládám část PHP, kam by se měl vložit uvedený kód:
Code: