RS Firewall + Wedos - Nefunguje aktualizace

Jirka
24. bře 2018 11:21 - 24. bře 2018 11:36 #134801
Ahoj.
Chci si vytvořit prezentaci a blog v joomle. Mám hosting u wedosu, nainstaloval jsem RS Firewall (mám ho koupený).

Problém:
V administraci, v ovládacích panelech je u kontroly verze RSFirewallu a Joomly stejná hláška: "Connection timed out after 30001 milliseconds". Je to v "RSFirewall! Control Panel Module".
Zároveň nelze dokončit "kontrolu systému", to bude předpokládám tou verzí - píše to prostě: "Kontrolu není možno dokončit! Kontrola byla přerušeno z důvodu chyby serveru. ...".

Jedná se o úplně čistou instalaci.
Joomla 3.8.6
RSFirewall! 2.11.14

Hosting je wedos.
Další okolnosti: Je zapnuté https. V configuration.php je nastavena $live_site (dle návodu wedosu na joomla instalaci). Lehce jsem modifikoval .htaccess (dle návodu na wedosu na joomla instalaci). Typ Databáze MySQLi.
Googlil jsem a doporučení jsou kontrola cURL. Takže jsem ho zkontroloval a v informacích o PHP a "cURL: support enabled".

Mne osobně to přijde jako nějaký problém s oprávněním, ale potřeboval bych podívat do nějakého kompletního "error logu". Dá se nějak konfigurovat? Kde je umístěn (nebo kde se konfiguruje umístění)? Na wedosu přece musí běžet mraky instalací joomly s RS Firewall, něco musí být špatně nakonfiguropvané...jen mi uniká co :(
V práci s joomlou jsem začátečník, i když o IT jsem se už otřel. Jsou z toho tedy tři otázky, tak snad se nebude nikdo zlobit :-)
Každopádně díky za pomoc!

EDIT: Právě jsem si všimnul, že doporučená konfigurace pro RSFirewall je PHP 5.3 - a wedos má default na PHP 7.0. Vývoj - to je snad jediný rozdíl mezi dneškem a těmi letitými návody, kde vše funguje jako po másle. Bylo by to smutný, ale zkusím ponížit verzi a napíšu sem, zda mi to pomohlo.
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cufe
24. bře 2018 12:33 #134803
Zkoušel jste resetovat práva v administraci wedosu?

Joomla úřední deska | IVT služby - IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jirka
24. bře 2018 13:34 #134804
Teď jak jste to napsal, tak jsem to zkusil a bez úspěchu :(
Ještě jsem narazil na jednu věc - viz. příloha. Ale podle mne je to projev sále toho jednoho problému.

Napadli mne tedy ještě 3 směry, které zkusím.
1) Odinstaluji RS Firewall, nainstaluji nějakou starší verzi - třeba je problém u nich, joomla sama aktualizace normálně vyhledává.
2) Celou joomlu tak jak je smažu a zkusím ten "quickstart" instalátor od wedosu. Tím se to buď vyřeší - ale nebudu vědět v čem byl problém. Nebo problém bude odizolovaný výhradně do té komponenty a budu řešit jen tu.
3) Zkusím nějaký xampp/wamp a budu testovat u sebe.


PS - PHP mám zase 7.0 . Tím to nebylo.. :-)
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jirka
24. bře 2018 17:11 - 24. bře 2018 17:17 #134807
1) Odinstaluji RS Firewall, nainstaluji nějakou starší verzi - třeba je problém u nich, joomla sama aktualizace normálně vyhledává. Nefunguje. Nemůžu najít starou verzi ke stažení. Normální odinstalace a následná instalace RS Firewallu nepomohla. Počkám tedy na novou verzi a budu doufat.
2) Celou joomlu tak jak je smažu a zkusím ten "quickstart" instalátor od wedosu. Tím se to buď vyřeší - ale nebudu vědět v čem byl problém. Nebo problém bude odizolovaný výhradně do té komponenty a budu řešit jen tu. - tohle nepomohlo.
Tady je problém s kontrolou nové verze. Ostatní věci fungují. Holt musím manuálně.. :/
Chci blog a prezentaci, na bod 3. nemám čas. Když to nějak v budoucnu vyřeším já, nebo nějaká z podpor, nebo se to samo, ozvu se.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
25. bře 2018 06:57 - 25. bře 2018 06:58 #134812
RS Firewall je placená záležitost, automatické aktualizace u takových rozšíření nefungují automaticky. Je třeba v administraci rozšíření zadat licenční kód.

Máte zadaný získaný licenční kód v pluginu Installer - RSFirewall!?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Pavel M.
27. bře 2018 16:32 #134857
RsFirewall na Wedosu beha bez problemu, mam tam plno webů. Ale teď tam mají nějaký problém se serverem, proto to může blbnout. Samozřejmě to chce mít nastavený platný licenční klíč v nastavení RSFirewallu.


Pavel

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jirka
03. dub 2018 12:30 - 03. dub 2018 12:36 #134982
Zase jsem měl trochu času a tak jsem se pověnoval Joomle, problému, blogu, ..
1) Licenční kód zadaný mám a mám ho zadaný správně (potvrzuje to zelené podbarvení na hlavním formuláři komponenty - kdo zná, tak ví :-) )
2) Nainstaloval jsem si tedy Wamp server na lokále a testoval jsem všechno možný. Vyhledávání aktualizací v pohodě běhá. Zkoušel jsem to s licenčním klíčem i bez a tahle kontrola verze běží (licenční klíč je tedy asi zapotřebí až pro samotnou aktualizaci).

Tak si říkám, že chybu nejspíš nedělám já nějakou neodborností, když mi to na lokále běží...

Píšu tedy na podporu Wedosu. Ono se sice špatně jedná, když nefunguje "moje aplikace"(tj. Joomla + RS Firewall) a nemám v ruce pořádnej log, ale uvidím jak se k tomu postaví. Díky za pomoc všem co sem napsali!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.