Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
virtuemart info o zaplaceni
16. říj 2017 22:23 #132621
Lze provozovat VM tak, ze po tom co prijde platba na ucet, prijde emailem potrzeni o zaplaceni s detaily, takze skladnik, ktery nema pristup k uctu, bude vedet ze muze odeslat zbozi?
16. říj 2017 22:39 #132622
Odpověď od zpetr
Zkušený uživatel
V případě že myslíte přístupem k učtu bankovnictví myslím, že je to nepravděpodobné.
Jestli je ve VMpoužita nějaká platební brána možné to je .
Používám GoPay, kde platby převodem "čekají" na bráně než převod proběhne, pak může VM poslat na mejl info o zaplacení,(změna stavu objednávky) tedy váš skladník může konat.
Jestli je ve VMpoužita nějaká platební brána možné to je .
Používám GoPay, kde platby převodem "čekají" na bráně než převod proběhne, pak může VM poslat na mejl info o zaplacení,(změna stavu objednávky) tedy váš skladník může konat.
17. říj 2017 05:55 #132625
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
V mobilních aplikacích bank si lze nastavit notifikace, které chodí okamžitě při pohybu na účtu a to i bez nutnosti přihlášení do banky.
Váš skladník může chodit jen s mobilním telefonem, nebo tabletem. VM (s rozumnou šablonou) lze obsluhovat také z nich.
Váš skladník může chodit jen s mobilním telefonem, nebo tabletem. VM (s rozumnou šablonou) lze obsluhovat také z nich.
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
17. říj 2017 11:36 #132629
Odpověď od lukas hajek
Pokročilý uživatel
Dekuji, a na email takova notifikace nechodi? Nebo z nejakeho ucetniho systemu, do ktereho skladni opet nema pristup? Vim, ze to sem uplne nepatri, ale nemam prehled jak ty systemy funguji.
17. říj 2017 19:05 #132633
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
To je nejlepší se informovat přímo u vaší banky. Třeba u KB je možné si notifikace na email nastavit pro určité typy plateb.
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.