Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Sloučeno tabulky
08. led 2015 16:01 #119563
Zdravím všechny,
v prvé řadě říkám, že jsem začal s joomlou před pár dny, takže jsem opravdu začátečník...
Potřbuju vytvořit na webu (zatím localhost) soutěž, které by se účastnili registrovaní uživatelé a následně tabulku (žebříček) dle výkonosti.
Tedy vytvořit tabulku, která by tahala data z mysql např.: uživatel. jméno atd. , přičemž přihlášený uživatel by zadal - hrál jsem s uživatelem martin a vyhrál jsem, uživatel martin by musel potvrdit výsledek a následně by se poslal požadavek do DB která by ho zpracovala a tabukla byla aktualizovaná.
Nevíte o nějakém free modulu, popř. jakou cestou by se dalo jít ? vůbec se nechytám...
dík
v prvé řadě říkám, že jsem začal s joomlou před pár dny, takže jsem opravdu začátečník...
Potřbuju vytvořit na webu (zatím localhost) soutěž, které by se účastnili registrovaní uživatelé a následně tabulku (žebříček) dle výkonosti.
Tedy vytvořit tabulku, která by tahala data z mysql např.: uživatel. jméno atd. , přičemž přihlášený uživatel by zadal - hrál jsem s uživatelem martin a vyhrál jsem, uživatel martin by musel potvrdit výsledek a následně by se poslal požadavek do DB která by ho zpracovala a tabukla byla aktualizovaná.
Nevíte o nějakém free modulu, popř. jakou cestou by se dalo jít ? vůbec se nechytám...
dík
08. led 2015 18:20 #119566
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
Nic podobnwho neznam, ale je to porad zapisovani vysledku. Lze tedy pouzit treba Joomsport, Jpodium,...
Zkuste upresnit na co to opravdu potrebujete. V praxi totiz nejake zapisovani a potvrzovani nefunguje. Ve spotru jsou od toho rozhodci....
Zkuste upresnit na co to opravdu potrebujete. V praxi totiz nejake zapisovani a potvrzovani nefunguje. Ve spotru jsou od toho rozhodci....
08. led 2015 22:08 - 08. led 2015 22:11 #119569