Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Logo na titulní stránce
30. srp 2011 00:02 #79117
Zdravím,
vím, že tato otázka sem zřejmě nepatří, ale nevím, kde se zeptat, tak se na mě pls nezlobte.
Potřeboval bych poradit s tím, jak v Joomle 1.0 přidám na titulní stranu logo(banner) s odkazem, který po kliknutí zobrazí spřátelenou stránku. Které bude umístěné na levé straně pod menu.
Jsem v Joomle začátečník a dostal jsem za úkol spravovat web v Joomla 1.0
Předem velice děkuji za odpověď.
vím, že tato otázka sem zřejmě nepatří, ale nevím, kde se zeptat, tak se na mě pls nezlobte.
Potřeboval bych poradit s tím, jak v Joomle 1.0 přidám na titulní stranu logo(banner) s odkazem, který po kliknutí zobrazí spřátelenou stránku. Které bude umístěné na levé straně pod menu.
Jsem v Joomle začátečník a dostal jsem za úkol spravovat web v Joomla 1.0
Předem velice děkuji za odpověď.
30. srp 2011 00:27 #79118
Myslenie je najťažšou prácou aká existuje a práca ma fascinuje!
Celé hodiny sa vydržím pozerať, ako niekto pracuje
Odpověď od fire150
Pokročilý uživatel
UF :woohoo: 1.0 ?
Pokiaľ si spomínam tak v administrácii s položke moduli-webstránka je možnosť "Nová položka" (alebo tak nejak) a tá by mala fungovať tak ako v J! 1.5 mod custom.
Cez editor vložíte obr. resp. logo a nalinkujete na ten web.
Prípadne sa poobzerať po moduli na bannery extensions.joomla.org/ ale bude to fuška.
PS: Nebude lepšie prejsť na novšiu verziu J! ?
Pokiaľ si spomínam tak v administrácii s položke moduli-webstránka je možnosť "Nová položka" (alebo tak nejak) a tá by mala fungovať tak ako v J! 1.5 mod custom.
Cez editor vložíte obr. resp. logo a nalinkujete na ten web.
Prípadne sa poobzerať po moduli na bannery extensions.joomla.org/ ale bude to fuška.
PS: Nebude lepšie prejsť na novšiu verziu J! ?
Myslenie je najťažšou prácou aká existuje a práca ma fascinuje!
Celé hodiny sa vydržím pozerať, ako niekto pracuje