Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Stránky obci
18. úno 2011 20:22 #71877
Odpověď od Quasko
Uživatel
Už si sa pýtal autora či to upraví? A čo si chcel aby upravil? Ja som sa zúčastnil školenia pre samosprávy o zverejňovaní. Neviem ako do toho vidíš ty. Po 1.4.2011 sa bude musieť zverejňovať presne podľa nariadenia vlády, ktorý je teraz ešte len v návrhu. Najlepšie by bolo aby ta tabuľka v úradnej tabuli mala stĺpce podľa tohto návrhu by to napr. pri zmluvách malo byť toto:
a) názov zmluvy
b) identifikáciu účastníkov zmluvy
c) popis predmetu zmluvy
d) hodnotu predmetu zmluvy
e) dátum uzavretia zmluvy, prípadne dátum udelenia súhlasu s uzavretím zmluvy
f) dátum zverejnenia zmluvy
a) názov zmluvy
b) identifikáciu účastníkov zmluvy
c) popis predmetu zmluvy
d) hodnotu predmetu zmluvy
e) dátum uzavretia zmluvy, prípadne dátum udelenia súhlasu s uzavretím zmluvy
f) dátum zverejnenia zmluvy
19. úno 2011 12:59 #71887
Odpověď od Viliam Kmec
Uživatel
ja som zobrazovanie poriesil takto:
www.obeckecerovce.sk/index.php?option=co...i&fileid=4&Itemid=74
malo by to byt podla pravidiel
bohuzial pre nedostatok casu je to spatlane len z php
ak by mal niekto kopu casu a chut, mohli by sme vyskladat nejaky korektny komponent
www.obeckecerovce.sk/index.php?option=co...i&fileid=4&Itemid=74
malo by to byt podla pravidiel
bohuzial pre nedostatok casu je to spatlane len z php
ak by mal niekto kopu casu a chut, mohli by sme vyskladat nejaky korektny komponent
19. úno 2011 13:45 - 19. úno 2011 13:46 #71890
Odpověď od AdKo
Začátečník
Ja som sa vcera pustil do prerabky, komponenty co robil Houbak (Uredni deska) zda sa mi to celkom dobre navrhnute.
Ak by niekto pomohol a aj poradil, tak by sme sa do toho mohli pustit a aj dotiahnut do konca. Takto by to bolo free a nemuseli by obce/mesta platit za sluzby na zverejnovanie.
Pravidla a ako tak zakony poznam (teda tak ako som si ich vylozil), takze sa snazim dodrziavat aj formaty .... a udaje co to ma obsahovat.
Nepovazujem sa za programatora ale hlavu mam na mieste, ale narazam na problemy kedze okrem programovania treba spoznat aj princip a strukturu Joomla componenty.
Cely backend som rozdelil na faktury, objednavky a zmluvy kedze kazda vyzaduje iny typ a pocet udajov.
Tato příloha není pro hosty přístupná.
ps: ako som pisal chcel by to aj nejakeho PATRONA po prog. stranke co by pomohol, poradil. HM?
Ak by niekto pomohol a aj poradil, tak by sme sa do toho mohli pustit a aj dotiahnut do konca. Takto by to bolo free a nemuseli by obce/mesta platit za sluzby na zverejnovanie.
Pravidla a ako tak zakony poznam (teda tak ako som si ich vylozil), takze sa snazim dodrziavat aj formaty .... a udaje co to ma obsahovat.
Nepovazujem sa za programatora ale hlavu mam na mieste, ale narazam na problemy kedze okrem programovania treba spoznat aj princip a strukturu Joomla componenty.
Cely backend som rozdelil na faktury, objednavky a zmluvy kedze kazda vyzaduje iny typ a pocet udajov.
Tato příloha není pro hosty přístupná.
Prosím nejprve se přihlaste nebo registrujte.
ps: ako som pisal chcel by to aj nejakeho PATRONA po prog. stranke co by pomohol, poradil. HM?
29. bře 2011 08:05 #73460
Odpověď od Sagron
Návštěvník
Zdravim.
Neviem ako je na tom cody77 s prerabkou ale nahlad sa mi velmi pozdava. Ja sa bohuzial do tychto veci nerozumiem, takze pomoct neviem. Skor by som mal len jeden "napad" ktory by vec riesil a snad by nebol taky pracny. Ide o to, ze v kazdej tabulke pre zverejnenie faktur, zmluv... je 5 udajov ktore sa opakuju: cislo, dodavatel, nazov,predmet a subor (ktory by tam mozno nemusel byt, ved staci kliknut na nazov a subor sa zobrazi, Myslim ze velkost suboru nie je az taka dolezita.)+ 2 ktore asi budu potrebne - poznamka a interne ID
A potom udaje ktore sa menia. Su to nazvy pri uvadzanych datumoch
Zmluvy - datum ucinnosti/datum platnost
Faktury - datum vystavenia/dtum splatnosti
Objednavky - datum/vystavenia
Vyzvy na ponuky a ine dokumenty... - datum zverejnenia/datum zvesenia
Pripadne cena, ICO, obstaravatel.
Dokopy ak dobre pocitam 16 stlpcov. Ak by teda bola moznost v Uradnej doske vytvorenia 10 vlastnych stlpcov okrem 6 "pevnych" a moznost urcit v kazdej kategorii, ktore udaje sa maju zobrazit, uradna doska by splnila svoj ucel. Resp. Mat v editacii zaznamu 16 stlpcov, z ktorych niektor si mozem sam pomenovat a v kazdej kategorii si zvolit, ktore stlpce sa maju zobrazit. Prpadne moznost menit ich poradie. Mozne by to bolo az zjednodusit napr. jeden stlpec pomenovat Datum ucinnosti a platil by aj pri zmluvach aj pri ostatnych dakumentoch ako Datum zverejnenia.
Neviem kolko by toto redstavovalo roboty, mozno to nie je take elegantne riesenie ako vytvoril cody77 ale mozno by to nepredstavovalo tolko roboty. 1.4 je za dveremi a aj ja potrebujem nieco "elegantne" na zverejnovanie tychto udajov. Myslim ze nie som sam. Dik
Neviem ako je na tom cody77 s prerabkou ale nahlad sa mi velmi pozdava. Ja sa bohuzial do tychto veci nerozumiem, takze pomoct neviem. Skor by som mal len jeden "napad" ktory by vec riesil a snad by nebol taky pracny. Ide o to, ze v kazdej tabulke pre zverejnenie faktur, zmluv... je 5 udajov ktore sa opakuju: cislo, dodavatel, nazov,predmet a subor (ktory by tam mozno nemusel byt, ved staci kliknut na nazov a subor sa zobrazi, Myslim ze velkost suboru nie je az taka dolezita.)+ 2 ktore asi budu potrebne - poznamka a interne ID
A potom udaje ktore sa menia. Su to nazvy pri uvadzanych datumoch
Zmluvy - datum ucinnosti/datum platnost
Faktury - datum vystavenia/dtum splatnosti
Objednavky - datum/vystavenia
Vyzvy na ponuky a ine dokumenty... - datum zverejnenia/datum zvesenia
Pripadne cena, ICO, obstaravatel.
Dokopy ak dobre pocitam 16 stlpcov. Ak by teda bola moznost v Uradnej doske vytvorenia 10 vlastnych stlpcov okrem 6 "pevnych" a moznost urcit v kazdej kategorii, ktore udaje sa maju zobrazit, uradna doska by splnila svoj ucel. Resp. Mat v editacii zaznamu 16 stlpcov, z ktorych niektor si mozem sam pomenovat a v kazdej kategorii si zvolit, ktore stlpce sa maju zobrazit. Prpadne moznost menit ich poradie. Mozne by to bolo az zjednodusit napr. jeden stlpec pomenovat Datum ucinnosti a platil by aj pri zmluvach aj pri ostatnych dakumentoch ako Datum zverejnenia.
Neviem kolko by toto redstavovalo roboty, mozno to nie je take elegantne riesenie ako vytvoril cody77 ale mozno by to nepredstavovalo tolko roboty. 1.4 je za dveremi a aj ja potrebujem nieco "elegantne" na zverejnovanie tychto udajov. Myslim ze nie som sam. Dik
29. bře 2011 08:49 #73462
Odpověď od Vladimír
Uživatel
Zdravim Vas, ja teprve budu prechazet na Joomlu pro Mesto, musim vse vyzkouset zda pobezi co je potreba pro stranky mesta. Nynejsi web mesta bezi na TYPO3