Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Stránky obcí - úřední deska
10. lis 2010 18:04 #67042
Odpověď od Karri
Návštěvník
Bong napsal:
Pokud máš zájem o test, pošli mi do PM mail a já ti pošlu beta verzi k posouzení.
ZOO má nastavitelný vzhled a obsah kanálu novinekTrochu OT, ale úřední deska by měla poskytovat RSS kanál. Určitě to tam bude, ale kdyby náhodou...
Pokud máš zájem o test, pošli mi do PM mail a já ti pošlu beta verzi k posouzení.
11. lis 2010 08:58 #67052
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Mé řešení úřední desky nepoužívá ZOO, je to vlastní komponenta. Zatím pracuji na administračním rozhraní, takže jestli má někdo zájem, může ho otestovat na adrese
uredni-deska.g6.cz/administrator/i
. Přihlašovací údaje demo/demo.
Je to samozřejmě zatím velice jednoduché, bez jakékoliv možnosti nastavení, ale to by časem samozřejmě přibylo...
Je to samozřejmě zatím velice jednoduché, bez jakékoliv možnosti nastavení, ale to by časem samozřejmě přibylo...
11. lis 2010 09:38 #67053
Odpověď od Dan
Začátečník
To houbak:
ta komponenta vypadá dobře! Jen bych měl malou připomínku k délce řetězce v poli "Název" - chtělo by tam trochu přidat
Administrace jinak asi OK (líbí se mi předvyplněné pole pro sejmutí). Pokud jsou pole předvyplněná, tak už není ten nečeský formát data takový problém
Nic se však nezobrazuje návštěvníkům webu. Vytvořil jsem v menu novou položku "Úřední deska" a zadal typ "úřední deska", ale hází to chybu, že stránka neexistuje...
ta komponenta vypadá dobře! Jen bych měl malou připomínku k délce řetězce v poli "Název" - chtělo by tam trochu přidat
Administrace jinak asi OK (líbí se mi předvyplněné pole pro sejmutí). Pokud jsou pole předvyplněná, tak už není ten nečeský formát data takový problém
Nic se však nezobrazuje návštěvníkům webu. Vytvořil jsem v menu novou položku "Úřední deska" a zadal typ "úřední deska", ale hází to chybu, že stránka neexistuje...
11. lis 2010 10:50 #67056
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Zrovna jsem narazil na praktické užití zveřejněného dokumentu (sice není to z úřední desky...) :
Jak/připadně vůbec, by se řešilo zobrazení aktualizovaného dokumentu?
Jak/připadně vůbec, by se řešilo zobrazení aktualizovaného dokumentu?
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
11. lis 2010 15:15 #67067
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Díky za vyzkoušení. Délku pro název záznamu samozřejmě zvětším, 255 znaků by mohlo stačit, ne ?
Jojo, frontend komponenty ještě není hotový, vlastně jsem ještě vůbec nezačal, ale ten bude jednodušší než vytváření toho backendu. Bude practicky pouze vypisovat údaje zadané v backendu + nějaké to fitrování a vyhledávání.
Jojo, frontend komponenty ještě není hotový, vlastně jsem ještě vůbec nezačal, ale ten bude jednodušší než vytváření toho backendu. Bude practicky pouze vypisovat údaje zadané v backendu + nějaké to fitrování a vyhledávání.
11. lis 2010 15:36 #67069
Odpověď od Dan
Začátečník
jj 255 znaků pro nadpis by mělo stačit (nesmyslně dlouhé názvy se pak aspoň musí zkrátit
pro zobrazovaní ve frontendu by byla ideální a nejpřehlednější tabulka, kde bude možné řadit podle jednotlivých sloupců
vyhledávání a filtr budou taky přínosné
dále by bylo dobré dát do nadpisu něco jako "Úřední deska - stav ke dni 11.11.2010", kde bude aktuální datum
pro zobrazovaní ve frontendu by byla ideální a nejpřehlednější tabulka, kde bude možné řadit podle jednotlivých sloupců
vyhledávání a filtr budou taky přínosné
dále by bylo dobré dát do nadpisu něco jako "Úřední deska - stav ke dni 11.11.2010", kde bude aktuální datum