Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Chyba přihlášení do administrace a webu
14. zář 2015 12:13 #123375
Nenašel jsem nikde řešení tohoto problému, tak mě nekamenujte za to, že zakládám nové vlákno. Jsem začátečník
Už nevím jak se to stalo, ale nemohu se přihlásit do administrace joomly 2.5. Web je zamčený, takže ani na web , vyhodí mi chybu : Declaration of JCacheControllerPage::store() should be compatible with JCacheController::store($data, $id, $group = NULL) in /data/web/virtuals/99930/virtual/www/libraries/joomla/cache/controller/page.php on line 20 kde sice odkazuje na patřičný řádek , ale nevím co s tím. Jde o přeplněnou cache? Poradí mi někdo co s tím, abych nemusel mazat databázi a instalovat vše znovu??
Už nevím jak se to stalo, ale nemohu se přihlásit do administrace joomly 2.5. Web je zamčený, takže ani na web , vyhodí mi chybu : Declaration of JCacheControllerPage::store() should be compatible with JCacheController::store($data, $id, $group = NULL) in /data/web/virtuals/99930/virtual/www/libraries/joomla/cache/controller/page.php on line 20 kde sice odkazuje na patřičný řádek , ale nevím co s tím. Jde o přeplněnou cache? Poradí mi někdo co s tím, abych nemusel mazat databázi a instalovat vše znovu??
14. zář 2015 12:52 - 14. zář 2015 12:53 #123376
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
imho, o přeplněnou cache nejde.
To podstatné na začátku - Strict Standards:
stackoverflow.com/questions/26523003/str...jcachecontrollerpage
je nápovědou, že souvisí s verzí PHP. Pravděpodobně je starší, než která je doporučována pro Vaši verzi Joomly.
Upřesněte verzi Joomly a aktuální verzi PHP na hostingu.
To podstatné na začátku - Strict Standards:
stackoverflow.com/questions/26523003/str...jcachecontrollerpage