Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

Důležité Problém při přenesení na hosting

18. bře 2013 20:55 #105660
Problém při přenesení na hosting od MATUTOicek
Návštěvník
Zdravím,
na localu jsem si vytvořil joomla web, který lokálně funguje v pořádku, ovšem po nahrání na server, mi to vypisuje před každou componentou náspis com_něco, jako například u novinek, kde má být "číst dál" tak to píše COM_CONTENT_READ_MORE_TITLE to samé po zobrazení administrace b2009matuto.delta-studenti.cz/volejbal/administrator/index.php některé componenty mi to ani nezobrazí? Nevíte kde je chyba? Děkuji za každou radu, s joomlou jsem začátečník a nikde jsem tento problém "nevygooglil".

Díky

18. bře 2013 21:01 #105661
Odpověď od Bong
Moderátor
Asi jste to přenesl blbě. Musíte to udělat znovu a správně. Hledejte zde na fóru, nebo na Google heslo: Akeeba Backup.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: MATUTOicek

18. bře 2013 21:06 #105662
Odpověď od MATUTOicek
Návštěvník
Udělal jsem export database a nahrál ji na server, potom jsem pouze přenesl celou služku, myslím že jsem nikde chybu neudělal, zkusím použít zmíněný nástroj, snad to bude fungovat, jedné se o maturitní projekt a potřeboval bych ho mít nasazený na serveru.

Děkuji

18. bře 2013 21:17 - 18. bře 2013 21:21 #105663
Odpověď od Bong
Moderátor
Blbě jste to zkopíroval, to je celé. Prostě soubory zabalte do ZIPu a na serveru rozbalte. Pak vám nebude nic chybět. to co tam máte nejprve smažte.

Tohle za vás právě vyřeší Akeeba Backup, rozšíření pro zálohování, dokonce je tam i funkce na přenesení webu pře FTP, takže opravdu stačí jen kliknout...

EDIT: že jste použil Total Commander?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

18. bře 2013 21:21 #105664
Odpověď od MATUTOicek
Návštěvník
Ano, už to přenáším, snad to bude fungovat, ještě jednou díky