Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
google chrome a chyba 118 vs. jiné prohlížeče
05. úno 2013 15:01 #103526
Zdravím všechny moudré hlavy.
chci se zeptat, jaký používáte prohlížeč pro správu webů. Je mi jasné, že žádný není ideální, ale v kterém máte nejméně probémů?
IE jsem odepsala již před mnoha verzemi
FF a Opera mi často nedovolovali základní funkce v editorech
a Google Chrome... to je kapitola sama pro sebe,
jako administrátor si nemohu stěžovat protože s joomlou si rozumí na jedničku.
ALE...
pokud na webu strávím několik hodin, chrome se zasekne a začne se tvářit, že stránka neexistuje, nebo nelze načíst a to i po dobu několika hodin.
Hledala jsem na internetu co s tím, a nějaké tipy opravdu našla, ale nefungují stoprocentně. Vyjde zhruba 1 z 10 pokusů. ať jde o čištění cookies, které mám beztak vypnuté, mazání cache, restart celého PC, kontrola firewall,
nastavení AVG.........
jediné co zabere je čekat.
O tom, že jde o problém browseru, ně ujišťuje fakt, že na jiném pc se v době, kdy je na mém PC stávka, vše funguje. ale po čase nastane stejný problém.
používám googlechrome na XP i Win7 se stejnými obtížemi
nejčastější chybové hlášky jsou: server nelze nají, k serveru se nelze připojit... nebo chyba 118 (čas pro operaci vypršel)
O problém wifi nejde, protože jiné stránky se načítají bez obtíží.
ještě dodám, že se to stává i se stránkami založenými na jiných systéme.
vím, že se tento dotaz netýká přímo joomly, ale bez prohlížeče se jaksi nedají obhospodařovat.
předem děkuji za tipy i rady.
PS na ofic. stránkách pro podporu googlechrome je řešení této chyby jaksi upozaděno a není tam nic kloudného. Odpovědi na přímý dotaz se mi nedostalo.
chci se zeptat, jaký používáte prohlížeč pro správu webů. Je mi jasné, že žádný není ideální, ale v kterém máte nejméně probémů?
IE jsem odepsala již před mnoha verzemi
FF a Opera mi často nedovolovali základní funkce v editorech
a Google Chrome... to je kapitola sama pro sebe,
jako administrátor si nemohu stěžovat protože s joomlou si rozumí na jedničku.
ALE...
pokud na webu strávím několik hodin, chrome se zasekne a začne se tvářit, že stránka neexistuje, nebo nelze načíst a to i po dobu několika hodin.
Hledala jsem na internetu co s tím, a nějaké tipy opravdu našla, ale nefungují stoprocentně. Vyjde zhruba 1 z 10 pokusů. ať jde o čištění cookies, které mám beztak vypnuté, mazání cache, restart celého PC, kontrola firewall,
nastavení AVG.........
jediné co zabere je čekat.
O tom, že jde o problém browseru, ně ujišťuje fakt, že na jiném pc se v době, kdy je na mém PC stávka, vše funguje. ale po čase nastane stejný problém.
používám googlechrome na XP i Win7 se stejnými obtížemi
nejčastější chybové hlášky jsou: server nelze nají, k serveru se nelze připojit... nebo chyba 118 (čas pro operaci vypršel)
O problém wifi nejde, protože jiné stránky se načítají bez obtíží.
ještě dodám, že se to stává i se stránkami založenými na jiných systéme.
vím, že se tento dotaz netýká přímo joomly, ale bez prohlížeče se jaksi nedají obhospodařovat.
předem děkuji za tipy i rady.
PS na ofic. stránkách pro podporu googlechrome je řešení této chyby jaksi upozaděno a není tam nic kloudného. Odpovědi na přímý dotaz se mi nedostalo.
05. úno 2013 15:21 #103527
Odpověď od Bart
Moderátor
Osobně používám Firefox, s tím jsem se sžil asi nejvíce, ale není úplně 100% a některé věci lépe podporuje Google Chrome. Například HTML5 podporu má lepší Google Chrome.
Jak předejít zamrzávání a zpomalování prohlížeče? Je to otázka všech prohlížečů. Všiml jsem si, že po čase Google Chrome zpomalí a občas zamrzne a podobné psí kusy dělá. Firefox je na tom o poznání lépe, ale že by to bylo něco extra taky, zpomaluje časem také a občas blbne.
Na podobné problémy co popisujete, jsem také narazil. Od té doby kompa čistím pravidelně. Zatím vše v pořádku. Je fakt, že ho přeinstaloval, udělal bitovou kopii. Kdyby se objevili nějaké závažné problémy, vše obnovím do čisté instalace za 10 min. Časem komp trochu zpomalí pod náporem marastu, ale tento problém řeším tak, že čistím počítač od všelijakého harampádí. Využívám k tomu:
Vše se zdá zatím OK.
Jak předejít zamrzávání a zpomalování prohlížeče? Je to otázka všech prohlížečů. Všiml jsem si, že po čase Google Chrome zpomalí a občas zamrzne a podobné psí kusy dělá. Firefox je na tom o poznání lépe, ale že by to bylo něco extra taky, zpomaluje časem také a občas blbne.
Na podobné problémy co popisujete, jsem také narazil. Od té doby kompa čistím pravidelně. Zatím vše v pořádku. Je fakt, že ho přeinstaloval, udělal bitovou kopii. Kdyby se objevili nějaké závažné problémy, vše obnovím do čisté instalace za 10 min. Časem komp trochu zpomalí pod náporem marastu, ale tento problém řeším tak, že čistím počítač od všelijakého harampádí. Využívám k tomu:
Vše se zdá zatím OK.
Poděkovali: raduna
05. úno 2013 15:33 - 05. úno 2013 15:37 #103529
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Sice to je opravdu na jinou diskusi (někam do HW/SW), ale zkusme to... :
Podle informací například v tomto vlákně: code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=57255 můžou být příčiny ve firewalu, proxy (nebo jiném filtru spojení)
Zkoušela jste (pokud máte možnost) jinou síť se stejným strojem?
Zkoušela jste kontrolovat/vypínat firewall? (používate proxy? ip.my-proxy.com/ )
Kdo je Váš poskytovatel připojení?
Co antivir?
Podle informací například v tomto vlákně: code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=57255 můžou být příčiny ve firewalu, proxy (nebo jiném filtru spojení)
Zkoušela jste (pokud máte možnost) jinou síť se stejným strojem?
Zkoušela jste kontrolovat/vypínat firewall? (používate proxy? ip.my-proxy.com/ )
Kdo je Váš poskytovatel připojení?
Co antivir?
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Poděkovali: raduna
05. úno 2013 15:37 #103530
Odpověď od raduna
Začátečník
Je mi jasné, že v tom nejsem sama. v současné době čekám už 2 hodiny až se to umoudří. mezitím jsem promazal a pročistila co se dalo.
na čištění pc používám win aso reg. optimizer, ale ani to nic neřeší.
kdyby to vyřešil alespoň restart PC, tak si pískám, ale již asi rok se vztekám každý den, že nemohu nic dělat.
PS: psí kusy - to je přesné, nejhorší je, že jsem v tom nenašla žádnou logiku či příčinu problémů ani jejich odstranění.
Jestli tento problém někdo rozlouskne, má u mě metál
na čištění pc používám win aso reg. optimizer, ale ani to nic neřeší.
kdyby to vyřešil alespoň restart PC, tak si pískám, ale již asi rok se vztekám každý den, že nemohu nic dělat.
PS: psí kusy - to je přesné, nejhorší je, že jsem v tom nenašla žádnou logiku či příčinu problémů ani jejich odstranění.
Jestli tento problém někdo rozlouskne, má u mě metál
05. úno 2013 15:40 #103531
Já si myslím, že problém bude prostě s softwaru. Čistím počítač hloubkově a od té doby problém není. Dříve jsem si myslel, že je problém na straně poskytovatele, kompa, ale to až taková pravda nebyla. Zkusil bych kompa totálně pročistit trial verzí Tune UPu (pokud ji nechcete kupovat, stačí) a to úplně celého ....všemi nástroji co ten program má. A pak dodatečně Ccleaner. Oba programy totiž promazávají kompa trochu odlišně. Pokud to nepomůže, je potřeba hledat problémy dál.
Dále je potřeba se podívat co je v kompu nainstalováno. Z osobních zkušeností vím, že to mohou dělat různé programy i doplňky v prohlížečích. Co prostě nepotřebujete, různé lišty do prohlížečů, totálně k ničemu pryč atd.
Pokud ani to nepomůže zaměřil bych se na ten firewall, poskytovatele netu...atd.
Odpověď od Bart
Moderátor
Ano, může to být piřpojením, firewallem...apod.karel0 napsal: Sice to je opravdu na jinou diskusi (někam do HW/SW), ale zkusme to... :
Podle informací například v tomto vlákně: code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=57255 můžou být příčiny ve firewalu, proxy (nebo jiném filtru spojení)
Zkoušela jste (pokud máte možnost) jinou síť se stejným strojem?
Zkoušela jste kontrolovat/vypínat firewall? (používate proxy? ip.my-proxy.com/ )
Kdo je Váš poskytovatel připojení?
Já si myslím, že problém bude prostě s softwaru. Čistím počítač hloubkově a od té doby problém není. Dříve jsem si myslel, že je problém na straně poskytovatele, kompa, ale to až taková pravda nebyla. Zkusil bych kompa totálně pročistit trial verzí Tune UPu (pokud ji nechcete kupovat, stačí) a to úplně celého ....všemi nástroji co ten program má. A pak dodatečně Ccleaner. Oba programy totiž promazávají kompa trochu odlišně. Pokud to nepomůže, je potřeba hledat problémy dál.
Dále je potřeba se podívat co je v kompu nainstalováno. Z osobních zkušeností vím, že to mohou dělat různé programy i doplňky v prohlížečích. Co prostě nepotřebujete, různé lišty do prohlížečů, totálně k ničemu pryč atd.
Pokud ani to nepomůže zaměřil bych se na ten firewall, poskytovatele netu...atd.
Poděkovali: raduna
05. úno 2013 15:46 #103532
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Jsem názoru, že nejdříve se musí problém najít (ověřit, potvrdit, třeba i vylučovací metodou), pak je možné jej efektivně řešit.
Zkoušet, které řešení je funkční nebo zabere, není řešení problému, ale obcházení (a že těch radikálních řešení může být hromada ...).
Zkoušet, které řešení je funkční nebo zabere, není řešení problému, ale obcházení (a že těch radikálních řešení může být hromada ...).
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Poděkovali: raduna