Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Článek řed kontaktní formulář
19. led 2013 16:20 #102399
Ahoj, jsem začátečník, mám Joomla 2.5, v menu vytvořím položku nabídky a přiřadím jí typ ALFContact, který jsem si doinstaloval. Chtěl bych před něj vložit článek (text, obrázek...). Vlastně by mě to zajímalo všeobecně jak na stránku určitého typu vložím více typů.
Díky
Díky
19. led 2013 16:33 - 19. led 2013 16:34 #102400
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
Použijte například modul Vlastní HTML. Do něj si napíšete cokoli a zveřejníte v pozici, která vám vyhovuje.
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
19. led 2013 16:41 #102401
Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
I začátečník by měl být schopen dohledat aspoň základní informace typu dokumentace, nápovědy,návodů.
Stručně:
docs.joomla.org/File:Module_Map.jpg
modrý rámeček = výstup z komponenty. Co lze nastavit a co nelze, najdete u konkrétní komponenty, nebo při vytváření odkazu na ní (třeba pomocí položky nabídky).
červené rámečky = moduly, které nastavíte, navolíte, upřesníte - kde, jak, kdy, komu, se mají zobrazovat.
Nemusí být pro Vás vhodné řešení:
Až po praktickém pochopení uvedených zásadních rozdílů, lze přejít do dalšího levelu, kdy promyslíte jednotlivé části obsahu stránky(webu) a zvolíte vhodný způsob načítání modulu v článku či článku v modulu.
Stručně:
docs.joomla.org/File:Module_Map.jpg
modrý rámeček = výstup z komponenty. Co lze nastavit a co nelze, najdete u konkrétní komponenty, nebo při vytváření odkazu na ní (třeba pomocí položky nabídky).
červené rámečky = moduly, které nastavíte, navolíte, upřesníte - kde, jak, kdy, komu, se mají zobrazovat.
Nemusí být pro Vás vhodné řešení: