Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
uprava sablonY
18. kvě 2012 09:21 #93714
Ahoj, jsem zacatecnik z Joomla. mam problem a nevim jak upravitr v sablone JA Purity hlavicku dle svoji volby. Tedy nahrat vůlastni hlavicku.
muzete mi poradit prtopsim jak na to komplet?
diky
Jirka
muzete mi poradit prtopsim jak na to komplet?
diky
Jirka
07. čvn 2012 17:33 #94426
Odpověď od David
Uživatel
Jsem začátečník a začínám dělat stránky na šabloně beez5. Hledal jsem i hezčí free šablony, ale buď se mi nelíbily nebo jsem třeba našel jednu pěknou zdarma, ale menu do ní už zdarma nebylo. A chtěl bych vás požádat o radu, co se týká postupu úprav šablony.
Příklad: Po najetí na menu je písmo zelené. Vím, že je to vlastnost hover a přes "Prozkoumat prvek" ve Firefoxu zjistím, že je to dceřinný prvek ul.menu. Hledám tedy ve složce beez/css řádek, kde se vyskytují tyto pojmy, zkouším měnit a zjišťuji, co to udělá na samotné stránce. Hledám buď přes vyhledávání nebo intuitivně.
Je toto nejlepší možná způsob, pominu-li to, že někdo už má v oku, kde co najde? Nebo je na to nějaká utilitka? Někdy se mi to totiž výše uvedeným způsobem nedaří upravit. Třeba u výše uvedeného příkladu jsem stále nenašel, kde tu hnusnou zelenou (#7BA428) zaměnit za svou DarkRed.
Kdyby to bylo potřeba, stránky jsou saunovani.funsite.cz
Příklad: Po najetí na menu je písmo zelené. Vím, že je to vlastnost hover a přes "Prozkoumat prvek" ve Firefoxu zjistím, že je to dceřinný prvek ul.menu. Hledám tedy ve složce beez/css řádek, kde se vyskytují tyto pojmy, zkouším měnit a zjišťuji, co to udělá na samotné stránce. Hledám buď přes vyhledávání nebo intuitivně.
Je toto nejlepší možná způsob, pominu-li to, že někdo už má v oku, kde co najde? Nebo je na to nějaká utilitka? Někdy se mi to totiž výše uvedeným způsobem nedaří upravit. Třeba u výše uvedeného příkladu jsem stále nenašel, kde tu hnusnou zelenou (#7BA428) zaměnit za svou DarkRed.