Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Zprovoznění šablony :-(
05. dub 2012 09:26 #92059
Zdravím, na začátku, jsem začátečník, s joomlou jsem měl co do činění asi před 2 roky, nyní jsem se k ní vrátil.
Problém je že jsem si našel šablonu a viz www.joomfreak.com/demo/ a chtěl jí rozchodit, ale nedaří se.
1) nainstaloval jsem joomlu 2.5 na vertrigoserv
2) nainstaloval jsem šablonu, komponenty, pluginy
3) výsledek je stránka plná chyb (viz obrázek)
může mi s tím prosím někdo pomoci, případně třeba přes Teamviewer, šablona se mi prostě líbí a nenašel jsem vhodnější funkční
(zkoušel jsem i šablony JS Tondo apod, také nefukční)
Email: filnet@seznam.cz
Předem díky za rady a případnou pomoc
Díky Filip
Problém je že jsem si našel šablonu a viz www.joomfreak.com/demo/ a chtěl jí rozchodit, ale nedaří se.
1) nainstaloval jsem joomlu 2.5 na vertrigoserv
2) nainstaloval jsem šablonu, komponenty, pluginy
3) výsledek je stránka plná chyb (viz obrázek)
může mi s tím prosím někdo pomoci, případně třeba přes Teamviewer, šablona se mi prostě líbí a nenašel jsem vhodnější funkční
(zkoušel jsem i šablony JS Tondo apod, také nefukční)
Email: filnet@seznam.cz
Předem díky za rady a případnou pomoc
Díky Filip
05. dub 2012 11:26 #92071
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Ten obrázek je nečitelný. Nešel by vytvořit znovu ve vyšším rozlišení, aby se dala přečíst ta chybová hlášení?
05. dub 2012 11:50 #92073
Všechno řeší kulka ...
Odpověď od martin weinpold
Nováček
Jestli dobre vidim, tak jim to demo bezi na 1.5. by mohl byt problem
Všechno řeší kulka ...
05. dub 2012 11:55 #92074
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Podle mě to nejsou chyby, ale pouze upozornění, že nějaká proměnná nesplňuje daný standard. Bohužel nevím, jaký kód je napsaný přímo v PHP, takže nevím, jak dál poradit.
V každém případě, pokud šablonu nahrajete na web, tak se toto upozornění nebude zobrazovat (je to pouze ladící informace vašeho PHP).