Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
VM - zboží nejde vložit do košíku
23. srp 2012 12:19 #96549
Ahoj,
Jsem začátečník a stavím stránky s Joomla 2.5, WM 2,08c. Zkouším šablonu Shoplab a narazil jsem na několik problémů:
1. Nefunguje tlačítko pro vložení produktu do košíku. (Stránka neraguje na kliknutí a nevyskočí informační okénko a košík je prázdný)
2. Ve fakturačních údajích chybí kolonky pro zadání DIČ a IČ
Zde jsou stránky:
tusl.eu/index.php?option=com_virtuemart&..._id=7&Itemid=581
Nevíte kde by mohl být problém? Případně jestli bude vyřešení problémů příliš složité, víte o šablonách, které jsou promakané a nemusel bych řešit problémy s chybějícími kolonkami atd.
Předem diky
Jsem začátečník a stavím stránky s Joomla 2.5, WM 2,08c. Zkouším šablonu Shoplab a narazil jsem na několik problémů:
1. Nefunguje tlačítko pro vložení produktu do košíku. (Stránka neraguje na kliknutí a nevyskočí informační okénko a košík je prázdný)
2. Ve fakturačních údajích chybí kolonky pro zadání DIČ a IČ
Zde jsou stránky:
tusl.eu/index.php?option=com_virtuemart&..._id=7&Itemid=581
Nevíte kde by mohl být problém? Případně jestli bude vyřešení problémů příliš složité, víte o šablonách, které jsou promakané a nemusel bych řešit problémy s chybějícími kolonkami atd.
Předem diky
23. srp 2012 12:59 #96552
Odpověď od Cony
Moderátor
Proč zakládáte téma duplicitně?
ad 1/ Za to poděkujte svému free hostingu, který Vám vkládá reklamu i do JSON požadavků. Do košíku se Vám zboží vloží, ale odpověď, která přijde ze serveru je ve špatném formátu, protože do ní hosting vrazí reklamu.
ad 2/ V nastavení VM - Nastavení systému - Pole zákazníka - přidejte si co potřebujete...
ad 1/ Za to poděkujte svému free hostingu, který Vám vkládá reklamu i do JSON požadavků. Do košíku se Vám zboží vloží, ale odpověď, která přijde ze serveru je ve špatném formátu, protože do ní hosting vrazí reklamu.