Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

formát odkazů v adm COM_USERS_VIEW_USERS_TITLE atd

17. kvě 2012 17:27 - 17. kvě 2012 17:30 #93696
Ahoj všichni,
jsem začátečník, který se desítky hodin řídil pravidly tohoto fóra a hledal a hledal ve starších příspěvcích, řadu videí na netu shlédnul, avšak již si nevím rady.
Nalezl jsem 3 články, které se zabývaly tímto tématem, ale ani jeden z nich nebyl dokončen a všechny jsou řádně staré.

Mám verzi 2.5.3
už Log. okno vypadá podezřele, ale to bych ještě vydržel - log.jpg
Naivně jsem se domníval, že instalace češtiny to spraví, ale ani to se nepovedlo a moje admin prostředí vypadá pořád tak jak je vidět na prost.jpg

prosím nevíte někdo v čem je zakopaný pes?

díky moc Vojta
Přílohy:

17. kvě 2012 18:04 #93700
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Pes je zakopán v jazykových souborech, které se pokoušíte naroubovat.
Pravděpodobně jde o nekompatibilní verze (například Joomla 2.x vs čeština pro verzi 1.x).

Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.

17. kvě 2012 18:18 #93702
Odpověď od Bong
Moderátor
Tohle už tu bylo. Problém je opravdu v jazykových souborech. Nakopíroval jste před instalací Joomly soubory na web pomocí Total commanderu a měl jste zaškrtnutou volbu "Převést na malá písmena"...

www.joomlaportal.cz/index.php/forum/advs...name=1&childforums=1

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Vojta

18. kvě 2012 00:21 - 18. kvě 2012 00:24 #93708
Odpověď od Vojta
Uživatel
Moc děkuji za radu. Fakt mě nenapadlo, že něčím takovým bych mohl způsobit takovou rotiku.
Vyřešilo to znovu rozbalení a přeinstalace.

díky moc Vojta

18. kvě 2012 10:35 #93723
Odpověď od Bong
Moderátor