Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

Přesměrování po zaslání přihlašovacího jména

02. úno 2014 18:48 #114255
Dobrý den,
používám modul mod_login kde mám problém s přesměrováním v části "Zapomněli jste jméno" kde nemůžu docílit toho, aby po stisku tlačítka "potvrdit" se mi formulář vrátil na jinou stránku než na zadání loginu (index.php/shop-login). Všemožně jsem se snažil upravit soubor /www/components/com_users/views/remind/tmpl/default.php ale vzhledem k tomu, že jsem v PHP začátečník tak pořád nic. Mohl by mi prosím někdo s tímto problémem poradit.
Děkuji Martin

02. úno 2014 19:20 - 02. úno 2014 19:21 #114256
Odpověď od Bong
Moderátor
Pokud se opravdu jedná o modul Přihlášení (mod_login) Joomly tak nastavení kam má být uživatel přesměrován najdete přímo v nastavení modulu v Základní možnosti: Přesměrování po přihlášení a Přesměrování po odhlášení.

Pokud se jedná o Zapomenuté heslo? a Zapomenuté jméno?, tak po kliknutí má být uživatel automaticky přesměrován na stránku kde vyplní svůj email a případně captcha a po úspěšném odeslání je opět přesměrován na stránku přihlášení aby se po obdržení emailu s heslem mohl rovnou přihlásit... Kam jinam by jste ho chtěl poslat, když potřebuje právě a pouze toto?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

02. úno 2014 19:39 #114260
Odpověď od Martin Hanzal
Uživatel