Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

CiviCRM

12. úno 2013 21:58 #103945
CiviCRM od Vašek H.
Začátečník
Zdravím, hledám kolegy, kteří by měli zkušenosti s používáním komponenty CiviCRM a s její lokalizací. Děkuji

12. úno 2013 22:34 #103946
Odpověď od Bong
Moderátor
Autoři moc s překladem nepočítali, nechtěl bych se s tím trápit. Být vámi, použiji něco opravdu pro Joomlu.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

12. úno 2013 22:43 #103947
Odpověď od Vašek H.
Začátečník
Děkuji za reakci, máte na mysli nějaký konkrétní návrh? Nabídku na extensions.joomla.org jsem procházel.

13. úno 2013 09:28 - 13. úno 2013 09:30 #103949
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Stejně jako u podobných dotazů k doporučení (jakéhokoliv) rozšíření (i obecně u doporučení "čehokoliv") mi nedá už nenapsat (snad to nevezmete osobně):

Návrh "čehokoliv" vychází z "nějaké"(aspoň "zběžné") analýzy (potřeb, možností, požadavků, schopností, atd...).
I kdybyste to všechno sem sepsal, rozhodovat se budete muset sám nebo v týmu, který s tím bude pracovat (chcete-li znát potřeby, schopnosti ostatních, (nebo je neznáte předem, či je nedáte rozkazem)).

Vyjmenovat tak několik (subjektivně) vhodných produktů, nebo vyjmenovat všechny, je málo platné. Nemluvě o případech vhodností použití "bagru" při "sázení kytek".

Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Poděkovali: Vašek H.

14. úno 2013 01:55 #103992
Odpověď od Vašek H.
Začátečník
Děkuji za reakce, určitě to neberu osobně, šlo mě o informace, zda jsou CRM využívána i v prostředí Joomla! Když jsem si dělal průzkum, tak mě zaujal právě CiviCRM

23. úno 2022 17:39 #145898
Odpověď od Bricker
Uživatel
Ahoj :)
taky jsem dost řešil CRM systémy a napojení na JOOMLu. Vyzkoušel jsem pro naši firmu několik, vždy na pár měsíců. Některé splňovali skoro vše a pak to ztroskotalo na něčem zásadním nebo to nesedělo dalším adminům. V jednom byl problém s jazykovou mutací, v jednom pak cena vyšší než od jiných vývojářů. Jako poslední jsme nasadili AutoCRM ( www.autocrm.cz/ ) a u něho jsme zůstali dodnes. Nasadili jsme ho i na callcentrum. Ještě jednu výhodu to pro nás mělo a to jednoznačně české prostředí od české firmy. :side:

Powered by Fórum