Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

Výpis z db

05. úno 2013 22:21 #103558
Výpis z db od Jakub
Uživatel
Dobrý den,

mám dotaz ohledně výpisu dat z databáze. Jelikož jsem začátečník, tak při zkoušení bylo vše v pořádku, ale narazil jsem na problém, chtěl bych vypisovat data z databáze, bez jakéhokoli ID, z různými primárními klíči a také ve větším množství. Bohužel nejsem schopný vypsat ani jeden řádek obsahu. Problém je takový že mám nastaveno v adresní řádce ID a ne a ne se ho zbavit. Inspiroval jsem se příkladem z Joomla 2.5. dokumentace . Pokud byste někdo věděl nějaký návod, nebo rychlý postup, budu moc vděčný.

S pozdravem.

05. úno 2013 22:31 - 05. úno 2013 22:34 #103560
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Čemu/komu/proč vadí id v adresní řádce?

Ohledně práce s DB jsou dobré příklady např. na: docs.joomla.org/Accessing_the_database_using_JDatabase/2.5

Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.

05. úno 2013 22:46 - 05. úno 2013 22:47 #103561
Odpověď od Jakub
Uživatel

karel0 napsal: Čemu/komu/proč vadí id v adresní řádce?

Ohledně práce s DB jsou dobré příklady např. na: docs.joomla.org/Accessing_the_database_using_JDatabase/2.5

nene v té adresní řádce mi nevadí, ale nechci aby se tím řídil celý výpis a děkuji za odkaz, prostuduji.

05. úno 2013 23:05 - 05. úno 2013 23:10 #103562
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Výpis se bude vždy řídit tím, co mu zadáte (které proměnné předáte). Sám si (zatím, naštěstí) nic nevymyslí.

Jak se (taky) předávají proměnné (POST/GET):
docs.joomla.org/Retrieving_request_data_using_JInput

Jinak když jsem tak prošel Vaše minulé dotazy - opravdu potřebujete se naučit programovat v Joomla frameworku?
Nechcete si zkusit některou databázovou komponentu, se kterou to naklikáte rychleji?