Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
ActiveHelper - jak na něj
15. led 2013 12:29 - 15. led 2013 12:29 #102164
Dobrý den.
S uživatelem prontik řeším již několik dní komponentu na live chat ActiveHelper.
Pořád tomu neumím přijít na kloub. Podle všeho se jedná o chat, kdy si koupím licenci, která je neomezená. Takže jej mohu provozovat na neomezeně doménách. Mám možnost vyzkoušet trial. Takže instaluji komponentu a program do počítače. Za drobný příplatek mohu tento program koupit i do mobilu.
Když se podívám do administrace komponenty, tak zde zadávám domény, vytvářím agenty a k dané zaregistrované doméně tak vytvořím script, který mohu vložit do stránek a k tomu i modul, který mi na stránkách zobrazuje indikaci.
Když se ale přihlašuji do programu nainstalovaného v počítači jako agent, tak to po mě chce zadat doménu, patch a login agenta. A tady mě to celkem mate. znamená to tedy, že když budu mít support pro několik domén, vždy pojedou přes můj web? Znamená to tedy, že pro každý chat na daném webu musím raději nainstalovat vlastní komponentu a v ní nastavit raději jen danou doménu, aby patch vždy směřoval do složek ftp webu, na kterém daný chat běží?
Pokud je to tak . . . . jak moc může případný chat zatížit provoz? Nepředpokládám, že bych tento chat nějak hojně využíval . . . nemám ani velké zákazníky ani velké eshopy, kde by tento chat měl jet v plném provozu . . . ale i přesto mi to dělá starosti. Pokud by totiž nároky na provoz byly zanedbatelné a já chtěl tento chat nainstalovat i nějakému klientovi, tak předpokládám, že bude jednoduší na již nastaveném webu jen přidat doménu, agenta a vygenerovat script a modul, který nainstaluju u klienta.
Máte s tím někdo zkušenosti? Využíváte někdo tuto komponentu? Nebo jinou? Lepší
PS: berte toto vlákno jako jakýsi KB pro potencionální zájemce o tuto komponentu a jí podobné.
S uživatelem prontik řeším již několik dní komponentu na live chat ActiveHelper.
Pořád tomu neumím přijít na kloub. Podle všeho se jedná o chat, kdy si koupím licenci, která je neomezená. Takže jej mohu provozovat na neomezeně doménách. Mám možnost vyzkoušet trial. Takže instaluji komponentu a program do počítače. Za drobný příplatek mohu tento program koupit i do mobilu.
Když se podívám do administrace komponenty, tak zde zadávám domény, vytvářím agenty a k dané zaregistrované doméně tak vytvořím script, který mohu vložit do stránek a k tomu i modul, který mi na stránkách zobrazuje indikaci.
Když se ale přihlašuji do programu nainstalovaného v počítači jako agent, tak to po mě chce zadat doménu, patch a login agenta. A tady mě to celkem mate. znamená to tedy, že když budu mít support pro několik domén, vždy pojedou přes můj web? Znamená to tedy, že pro každý chat na daném webu musím raději nainstalovat vlastní komponentu a v ní nastavit raději jen danou doménu, aby patch vždy směřoval do složek ftp webu, na kterém daný chat běží?
Pokud je to tak . . . . jak moc může případný chat zatížit provoz? Nepředpokládám, že bych tento chat nějak hojně využíval . . . nemám ani velké zákazníky ani velké eshopy, kde by tento chat měl jet v plném provozu . . . ale i přesto mi to dělá starosti. Pokud by totiž nároky na provoz byly zanedbatelné a já chtěl tento chat nainstalovat i nějakému klientovi, tak předpokládám, že bude jednoduší na již nastaveném webu jen přidat doménu, agenta a vygenerovat script a modul, který nainstaluju u klienta.
Máte s tím někdo zkušenosti? Využíváte někdo tuto komponentu? Nebo jinou? Lepší
PS: berte toto vlákno jako jakýsi KB pro potencionální zájemce o tuto komponentu a jí podobné.