Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Kdo naučí joomlu?

27. pro 2007 20:28 #26707
Kdo naučí joomlu? od alister
Uživatel
Dobrý den přátelé, hledám touto cestou někoho, kdo by byl ochoten naučit základy joomly a vše, co s tím může souviset - jsem absolutní LAIK. Počet lekcí po dohodě. Jsem z Prahy 10. Pokud budete mít zájem, uveďte pls do mailu nějaké reference a představu o ceně za hodinu výuky (konzultací). Kontakt: zelenejbobr@seznam.cz

27. pro 2007 20:35 #26708
Odpověď od Honza
Uživatel
Taky jsem ze začátku měl tento požadavek. Nikdo neměl zájem. Tak jsem se učil "pokus/omyl" a dnes jsem za to rád. Nic na tom není. Za chvíli se budeš orientovat a podle mě si to snáž zapamatuješ než od "učitele". A když budeš bezradný, tak projdi forum.

23. čvn 2010 20:31 #61403
Odpověď od Michal Prachař
Uživatel
Souhlasím taky sem scháněl různé kurzy atd... je to k ničemu věř mi.Akorát s tebe ty co ty kurzy provozují chcou vytáhnout peníze raději bych se to naučil být ve tvé situaci sám enbo s pomocí této knihy která mi také hodně pomohla v mojich začátcích s redakčním systémem Joomla! Raději než placení nesmyslných částek za kurzy zkus tuto knihu interlink.tsbohemia.cz/?cls=stoitem&stiid=99902 je tam doopravdy vše od instalace a uplných začátků až po tvorbu template a Seo optimalizaci.

23. čvn 2010 21:24 #61406
Odpověď od Petr Novák
Uživatel
Rozhodně bych doporučil knihu, viz:

www.joomlaportal.cz/novinky/kniha-joomla...-a-spravou-webu.html

Nejlépe je přelousknout celou knihu a pak teprve shánět někoho na dovysvětlení - nejlepší způsob studia, který se vyplatí všude (typicky na VŠ - projet celou knížku a pak na přednáškách dávat pozor na věci, kterým nerozumím, případně se zeptat)

24. čvn 2010 00:01 #61419
Odpověď od HonzaG
Moderátor
To prachynka: