Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Překlad modulu ITCS Kalendář
27. úno 2021 19:10 - 27. úno 2021 19:18 #143840
Ahoj, pokusil jsem se přeložit amatérsky modul zobrazující kalendář rezervací.
www.it-conserv.de/joomla/module/simple-r...vation-calendar.html
Problém je , že na jednom webu popřeinstalaci modulu překlad funguje viz
www.sdhradejovice.cz/
a na druhém nikoliv
www.chalupa-boretice.cz/obsazenost
zkoušel jsem mazat mezipaměť a podobné ale výsledek žádný.
Nějaká rada prosím?
Oprava. překlad funguje pouze na www pokud zadám jen chalupa-boretice.cz/obsazenost je v angličtině.
Tedy co s tím?
www.it-conserv.de/joomla/module/simple-r...vation-calendar.html
Problém je , že na jednom webu popřeinstalaci modulu překlad funguje viz
www.sdhradejovice.cz/
a na druhém nikoliv
www.chalupa-boretice.cz/obsazenost
zkoušel jsem mazat mezipaměť a podobné ale výsledek žádný.
Nějaká rada prosím?
Oprava. překlad funguje pouze na www pokud zadám jen chalupa-boretice.cz/obsazenost je v angličtině.
Tedy co s tím?
27. úno 2021 19:35 - 27. úno 2021 19:39 #143841
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor
Překlad uděláte správně tak, že vezmete nějaký původní jazykový soubor z instalace, třeba en-GB.mod_itcs_reservation_calendar.ini a přeložíte jej. Pozor na to, aby byl opět uložený v UTF8 without BOM.
Soubor pak přejmenujete na cs-CZ.mod_itcs_reservation_calendar.ini a nakopírujete do složky language/cs-CZ/. Pokud budou stránky zobrazeny v češtině, bude se i modul v češtině zobrazovat.
Na vašich webech jsem soubor překladu language/cs-CZ/cs-CZ.mod_itcs_reservation_calendar.ini nenašel. Takže zbývá jen odhalit co děláte jinak, než je popisováno.
Soubor pak přejmenujete na cs-CZ.mod_itcs_reservation_calendar.ini a nakopírujete do složky language/cs-CZ/. Pokud budou stránky zobrazeny v češtině, bude se i modul v češtině zobrazovat.