Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
PhocaCart - informace ke stažení
05. led 2020 19:21 #141445
Pokud si objednám zboží, tak se mi v profilu účtu zákazníka ukazuje hned po provedení objednávky i možnost stažení faktury či dodacího listu, což není žádoucí. Dá se to nějak řešit? Odeslání příloh při změně stavu objednávky to řeší, ale tohle jsem nikde nenašel. Ale určitě špatně hledám
05. led 2020 20:06 - 05. led 2020 20:07 #141446
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Odpověď od H13
Admin
Ahoj, teď tomu trochu nerozumím.
V profilu účtu zákazníka (User Account layout) se objednávky nezobrazují. Ty se zobrazují v objednávkách (Orders layout).
Máš asi na mysli ty objednávky?
V objednávkách je prostě seznam objednávek společně s možností zobrazit k objednávce 3 dokumenty (dodací list, doklad, faktura). Není žádnej parametr pro nezobrazení něčeho. Takže nejjednodušší je prostě udělat si v šabloně "override" výstupu zobrazení objednávek a zapnout/vypnout si tam zobrazení položek podle představ.
V profilu účtu zákazníka (User Account layout) se objednávky nezobrazují. Ty se zobrazují v objednávkách (Orders layout).
Máš asi na mysli ty objednávky?
V objednávkách je prostě seznam objednávek společně s možností zobrazit k objednávce 3 dokumenty (dodací list, doklad, faktura). Není žádnej parametr pro nezobrazení něčeho. Takže nejjednodušší je prostě udělat si v šabloně "override" výstupu zobrazení objednávek a zapnout/vypnout si tam zobrazení položek podle představ.
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
05. led 2020 20:28 - 05. led 2020 20:48 #141447
Odpověď od Teo
Návštěvník
Ahoj Honzo.
Příklad - Jsem klasický zákazník, který se zaregistroval. Objednám si něco. Přijde mi email s hlášením, že jsem učinil objednávku a v příloze mám třeba i objednávku v PDF nebo klasicky jen v HTML. To se dá nastavit. Pokud se kouknu na můj účet (v rámci tohoto e-shopu normálně přes Frontend), tak si mohu kliknout i na moje objednávky. Tam vidím všechny, které jsem doposud učinil. U těch, které jsou již vyřízené (objednané - zpracované - zaslané) vidím všechny tři ikony - objednávka, faktura, dodací list a mohu si je třeba vytisknout do účetnictví apod. To je OK.
Problém je v tom, že u těch objednávek, u kterých je zatím stav "čekající", tak si už nyní můžu vytisknout fakturu či dodací list a to i když bude následně třeba objednávka stornována. Tak si mohu tuto fakturu dát do účetnictví. Což je sice nezákonné, ale jde to.
U jiných systémů jsou tyto dvě položky k dispozici až ve stavu, kdy je např. zboží odesláno.
Jo a ještě jsem si vzpomněl na jednu chybu - v nastavení stavu objednávky v rámci Obsahu emailu jsem použil {email}, ale bohužel na to systém nereaguje a zašle to v emailu v tomto tvaru. Třeba {name} funguje. Dají se někde najít tyto názvy, které mohu v těle automaticky odesílaných mailů použít?
v nápovědě je jen tohle:
Zadejte text, který bude obsažen ve zprávě ostatním příjemcům, pokud dojde ke změně stavu objednávky. V textu můžete využít i následující zástupné symboly: {name} - jméno příjemce emailu {email} - emailová adresa příjemce {downloadlink} - odkaz ke stažení {orderlink} - odkaz na objednávku {trackinglink} - odkaz na sledování {shippingtitle} - titulek dopravy {dateshipped} - datum odeslání {trackingdescription} - popis sledování {customercomment} - komentář uživatele
Příklad - Jsem klasický zákazník, který se zaregistroval. Objednám si něco. Přijde mi email s hlášením, že jsem učinil objednávku a v příloze mám třeba i objednávku v PDF nebo klasicky jen v HTML. To se dá nastavit. Pokud se kouknu na můj účet (v rámci tohoto e-shopu normálně přes Frontend), tak si mohu kliknout i na moje objednávky. Tam vidím všechny, které jsem doposud učinil. U těch, které jsou již vyřízené (objednané - zpracované - zaslané) vidím všechny tři ikony - objednávka, faktura, dodací list a mohu si je třeba vytisknout do účetnictví apod. To je OK.
Problém je v tom, že u těch objednávek, u kterých je zatím stav "čekající", tak si už nyní můžu vytisknout fakturu či dodací list a to i když bude následně třeba objednávka stornována. Tak si mohu tuto fakturu dát do účetnictví. Což je sice nezákonné, ale jde to.
U jiných systémů jsou tyto dvě položky k dispozici až ve stavu, kdy je např. zboží odesláno.
Jo a ještě jsem si vzpomněl na jednu chybu - v nastavení stavu objednávky v rámci Obsahu emailu jsem použil {email}, ale bohužel na to systém nereaguje a zašle to v emailu v tomto tvaru. Třeba {name} funguje. Dají se někde najít tyto názvy, které mohu v těle automaticky odesílaných mailů použít?
v nápovědě je jen tohle:
Zadejte text, který bude obsažen ve zprávě ostatním příjemcům, pokud dojde ke změně stavu objednávky. V textu můžete využít i následující zástupné symboly: {name} - jméno příjemce emailu {email} - emailová adresa příjemce {downloadlink} - odkaz ke stažení {orderlink} - odkaz na objednávku {trackinglink} - odkaz na sledování {shippingtitle} - titulek dopravy {dateshipped} - datum odeslání {trackingdescription} - popis sledování {customercomment} - komentář uživatele
06. led 2020 12:09 #141450
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Odpověď od H13
Admin
Ahoj,
kouknu se na to. Předběžně mě napadá, že by asi nejlepší bylo spojit to se stavem objednávky. To znamená, že např. u pending by bylo nastaveno, že se nezobrazuje faktura a doklad, jen dodací list ...
Email - zkus použít:
{b_email}
{b_email_contact}
{s_email}
{s_email_contact}
kouknu se na to. Předběžně mě napadá, že by asi nejlepší bylo spojit to se stavem objednávky. To znamená, že např. u pending by bylo nastaveno, že se nezobrazuje faktura a doklad, jen dodací list ...
Email - zkus použít:
{b_email}
{b_email_contact}
{s_email}
{s_email_contact}
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Poděkovali: Teo
06. led 2020 15:35 #141453
Odpověď od Teo
Návštěvník
Teď ještě řeším další věc - Poznámka k objednávce - tu bych potřeboval mít na Objednávce nebo aspoň v notifikačním mailu, který hlásí, že byla učiněna objednávka. Já to pole vidím v administraci, ale bylo by vhodné, aby to bylo potom i v té Objednávce nebo i ve Faktuře (pro dopravce třeba...).
06. led 2020 22:31 #141454
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Odpověď od H13
Admin
Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook
Poděkovali: Teo