Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
Upload fotografií
07. čvc 2014 09:04 #116929
Ahoj, potřeboval bych poradit. Jsem v Joomle celkem začátečník a potřeboval bych nějaký modul, který umí nahrávat více fotek najednou na frontendu. Zkoušel jsem Simple File Upload, ale ten má problém s pomlčkou v názvu souboru. Mělo by to být co nejjednodušší na obsluhu. A nebo pokud někdo víte jak upravit ten Sipmle File Upload tak, aby mi bral i pomlčky, tak by to bylo zcela ideální. Díky moc za rady!
Hezký den
Boris008
Hezký den
Boris008
08. čvc 2014 10:48 #116939
Odpověď od Martin Buron
Uživatel
A nebo nevíte alespoň jestli se dá nějak upravit ten Simple File Upload tak, aby bral ty pomlčky? Díky
09. čvc 2014 07:59 #116969
www.joomlista.cz - blog o CMS Joomla!
www.joomlaskoleni.cz - Joomla! školení
www.grapharts.cz/
www.grapharts.cz/cs/hosting - Hosting pro Joomla!
Odpověď od David
Nováček
Nevím, k čemu to má sloužit, ale JCE umí taky hromadný upload fotografií.
www.joomlacontenteditor.net/
www.joomlista.cz - blog o CMS Joomla!
www.joomlaskoleni.cz - Joomla! školení
www.grapharts.cz/
www.grapharts.cz/cs/hosting - Hosting pro Joomla!
09. čvc 2014 08:03 #116970
Odpověď od Martin Buron
Uživatel
Právě že by to mělo být čistě na nahrání fotografií jako nepřihlášený uživatel. Dále by fotka byla nahrána do galerie přes PhocaGallery a tím zvěřejněna. Ale už jsem to snad nějak upravil, aby to bralo ty pomlčky. Přesto díky.
09. čvc 2014 14:04 - 09. čvc 2014 14:05 #116976
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong
Moderátor