Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release
Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.
SEO vs Kompomenty
11. říj 2012 21:12 - 11. říj 2012 21:21 #98630
Odpověď od Petr Steel
Pokročilý uživatel
Aha, jak robot zjistí jestli 1 + 1 = 3 nebo nebo ne nebo jestli Mjahf Hafbva se narodíl 21.3.1992 nebo o rok později ? xD
No ono to stejně nemění nic na tom, že to nezvládnu předělat tak, aby to neházelo do inline stylu, ale do width a navíc aby to neházelo do inline stylu barvu toho válečku. Takže zbohem 1% xD
No ono to stejně nemění nic na tom, že to nezvládnu předělat tak, aby to neházelo do inline stylu, ale do width a navíc aby to neházelo do inline stylu barvu toho válečku. Takže zbohem 1% xD
11. říj 2012 22:31 #98636
Odpověď od Cony
Moderátor
Ale on to robot přece nezjišťuje a vtom je to kouzlo. On zjišťuje jestli máte stránky o 1 + 1 nebo o Mjahfovi. A ve vyhledávačích přece nehledáte kolik je 1 + 1, ale stránky o matematice, kde by mohl být výsledek. A když je najdete tak o nich napíšte třeba tady v diskusi, nebo na svém blogu, a když sou fakt dobré tak o nich napíše někdo dál, a tím začínáte být zajímavý i pro vyhledávače...Aha, jak robot zjistí jestli 1 + 1 = 3 nebo nebo ne nebo jestli Mjahf Hafbva se narodíl 21.3.1992 nebo o rok později?
13. říj 2012 19:07 #98706
Odpověď od Petr Steel
Pokročilý uživatel
Přibyly ankety a SEO už je v 94% :X Mě to ale nevadí, protože se mi povedlo zvalidovat i CSS
15. říj 2012 13:02 #98760
Teď jste uhodil hřebíček na hlavičku. Základní poučka: Co je dobré pro lidi, je dobré i pro vyhledávače. Opravdu tedy pokud je web o vaření a vy tam dáte "U Mařenky". Neřekne to nic ani návštěvníkům ani vyhledávačům. Pokud tam ale dáte třeba "Vaříme U Mařenky" (není to ideální, ale nejsem copywriter), máte tam i obsah webu (a tedy klíčové slovo) i branding ( to kdyby se v budoucnu značka "U Mařenky" stala slavnou a lidi už hledali spíš ji, místo obecného vaření. Další časti by pak mohly mít nadpisy (titulky) třeba Vaříme hovězí maso U Mařenky apod.
Odpověď od Ondřej Hlaváč
Začátečník
steel napsal: To je pěkná rada na toto myslet je třeba díky, né že by mě něco takového napadlo dělat. No ale když hlavní klíčové slovo dám do <h1>, jako hlavní nadpis místo jména webu tak to přinese ovoce ? Koho zajímá, že web se jmenuje u mařenky, když je o vaření ? Není lepší místo <h1>U Mařenky</h1> dát do headeru spíš toto <h1>Vaření</h1> nebo by mohlo fungovat v mém smyslu <h1>Vaření, U Mařenky</h1>
Tím pádem by měly vyhledávače tahat jako nejsilnější klíčová slova "vaření" a "u mařenky" ne ?
Teď jste uhodil hřebíček na hlavičku. Základní poučka: Co je dobré pro lidi, je dobré i pro vyhledávače. Opravdu tedy pokud je web o vaření a vy tam dáte "U Mařenky". Neřekne to nic ani návštěvníkům ani vyhledávačům. Pokud tam ale dáte třeba "Vaříme U Mařenky" (není to ideální, ale nejsem copywriter), máte tam i obsah webu (a tedy klíčové slovo) i branding ( to kdyby se v budoucnu značka "U Mařenky" stala slavnou a lidi už hledali spíš ji, místo obecného vaření. Další časti by pak mohly mít nadpisy (titulky) třeba Vaříme hovězí maso U Mařenky apod.