Přihlásit se

Joomla 5.2.2 Security & Bugfix Release

Joomla 5.2.2 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 5.x.

Zmizení icon v administraci

18. úno 2015 16:16 - 18. úno 2015 16:18 #120279
Odpověď od Jan Kedvis
Zkušený uživatel
Díky za snahu:

Spusťte phpMyAdmin ve vaší databázi srolujte až dolů, vyberte Zaškrtnout vše a z rozbalovací nabídky vedle volbu Zaškrtnuté: Opravit tabulku.
- to to jsem už zkoušel a výsledek je takový, že stále nevidím icony v nabídce v administraci (respektive) vidím jen icony K2. Jde o to, že ani po opravě tabulek nevidím systémové icony (v menu administrace i v těle administrace). To je pro mě záhada.
Tedy nemohu přejít na krok 2 (postupu rozumím)

Existuje něco čím bych vypnul icony v administraci (ať už konfllikt a nebo rozšíření)? Díky.

18. úno 2015 16:37 #120280
Odpověď od Cony
Moderátor
Tak použijte přímé URL
/administrator/index.php?option=com_installer&view=database
/administrator/index.php?option=com_modules
Poděkovali: Jan Kedvis

18. úno 2015 16:59 - 18. úno 2015 17:01 #120281
Odpověď od Jan Kedvis
Zkušený uživatel
Takhle jsem se tam pohyboval dnes ráno :-) Díky, ale nemohu zkontrolovat databázi, protože tu kontrolu nemám jak potvrdit..Jediné do čeho se dostanu jsou K2 v těle administrace zde

Proto jsem provedl kontrolu databáze přes phpMyAdmin.

Ta je OK, jen mám problém s finder_tokens` a finder a finder_tokens_aggregate` (The storage engine for the table doesn't support...), ale to (asi) není problém který hledám. Díky za snahu pomoci.

18. úno 2015 20:37 #120284
Odpověď od Bong
Moderátor
Ne že nevidíte ikony, vy nevidíte celé menu administrace.

Jděte znovu do phpMyAdmin najděte tabulku a tam řádky modulů:

Quick Icons
Admin Menu
Admin Submenu

všechny mají mít published 1 a access 3
Pak už by se menu mělo v administraci objevit a případné další chybějící moduly administrace by měly jít zobrazit.

Po aktualizaci Joomly jste kompletně vyčistil cache Joomly a prohlížeče?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Jan Kedvis

18. úno 2015 21:33 #120286
Odpověď od Jan Kedvis
Zkušený uživatel
Ano, celé menu. Všechny jsem prošel a všechny mají published 1 a access 3 Vyčistil jsem cache Joomly a prohlížeče. Vypadá to na ještě nějaký další problém. Díky za snahu pomoci. Dodělám to ze staré zálohy (i když mě to zajímá tlačí mě čas).

Powered by Fórum